Accepterad Rasken | Whitelist ansökning [Alexx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rasken

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rasken1

Vad är ditt namn i verkligheten? Helmer

Vad är ditt discord namn? Rasken#1488

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Han heter Jukka Mäkinen, 35 år, född i en liten by som heter Geta på Åland! Han växte upp med sin mamma och hans 2 lillebröder, Jukkas pappa var alkoholist och när Jukka var 9 år så valde hans pappa Mirkko Mäkinen att lämna sin familj för alkoholen. Jukka har alltid haft topp betyg i skolan han! Han gick polishögskolan och blev snabbt högt uppsatt inom poliskåren på Åland! När Jukka var 24 gick han på fest och träffade sin fru, Mika. De blev snabbt förälskade och fick sitt första barn bara 1.5 år senare! De gifte sig och bara 1 år senare fick de ett barn till! Jukka hade tidigare medborgarskap i staden men blev av med det av okända skäl, han vill gärna bosätta sig i staden så han gör ett nytt försök. Mvh

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vet vad bra RP innebär och kan skapa roliga scenarion som båda parter kan skratta åt i efterhand! Jag söker för tillfället ny server och köra på också så om denna är rätt för mig så stannar jag ett bra tag! Just nu har jag bara fått bra intryck av servern så det ser just ut! Vill också kunna ta del av mer saker som man inte kan som ikke whitelist!
Mvh

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag skrev jag söker just nu en bra server med hög RP nivå och att denna verkar som den rätta för mig samt så planerar jag en comeback.

Hur hittade du Multistaden? Har tidigare spelat på servern och planerar att göra en så kallad comeback då jag tagit en paus samt prövat annat. Jag är super taggad på att komma tillbaka!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att Jukka ska bli laglig eftersom att han har haft med polisen tidigare och gillar inte sitt nuvarande liv, han är bilintresserad och planerar att bli chef alternativt jobba på Mekonomen, Autoexperten eller någon av stadens bilfirmor!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

Senast ändrad:
Tillbaka