Nekad Rasken | Chef-jobb ansökanv [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasken

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
12
Användarnamn: Rasken

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten Chef (såg dock att det fanns en ny)

Vad heter du IRL? Helmer

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? runt 700

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag är en folk kär person som älskar att hjälpa till i samhället! Jag har också mycket erfarenhet inom jobbet, min morfar var brandman när jag var liten och har varit med honom på jobbet när jag var liten och är väldigt intresserad i brandbilar!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit med min morfar på jobbet sedan jag var 4-5 år och har alltid tyckt att det var skitskojigt! Är väldigt intresserad i yrket och vet vad som krävs!

Berskiv din karaktär? Han heter Jukka Mäkinen, 35 år, har fru och 2 barn! Han kommer från en by som heter Geta på Åland. Han har jobbat som båda polis, sjukvårdare och brandman i olika städer så att han vet hur samhället och yrket fungerar! Han gillar verkligen att hjälpa till i samhället och älskar när han kan få folk från att vara ledsna till att hoppa av glädje! Han funkar också väldigt bra som chef eftersom att han kan både ryta i och vara glad på jobbet!

Hur ofta kommer du vara inne? mellan 4-6h per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut! Servern är en asbra server med många bra spelare och starka och bra karaktärer! Kommer definitivt fortsätta att köra om jag inte blir chef!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope för tillfället bara multistaden och så kommer det fortsätta vara!

Har du läst våra Regler? Ja självklart!

Nekad, pga chef finns redan och inaktiv ansökan.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka