Nekad Rashash | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sarukh

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Taki

Vad är ditt discord namn? Rashash0252

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rashash al haij 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respektfullt och bra möt andra och är snälla

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rashash, han växte upp i Malmö med alla dessa smutsiga människor runt sig, och det var dom som drog in han i den kriminella vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att både jag och min karaktär kan bidra till en riktigt hög nivå av RP. Jag gillar att ta scenarion ett steg längre istället för att bara gå ut efter vinning. Använder gärna emotes och detaljer för att höja nivån på RP:t, och jag försöker alltid komma på unika sätt att skapa scenarion istället för dom vanliga, som att råna en butik. Jag gillar att hitta på väldigt unika och ibland nästan “konstiga” scenarion,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ger andra chansen att ta en vinst i scenariot och agerar på ett sätt som gör att deras plan går igenom

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt andra spelare och staden ska inte var en plats där du använder den för dejting och ingen undvik smutastning möt andra medlemmar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas ni kan acceptera mig

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!

På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.
Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Jag är inte aktiv ännu mer på nån annan svensk Server

Jag kan ändra min karaktär helt och håll ingame

Rashash växte upp i Malmö omgiven av människor som levde på samhällets skuggsida det var deras livsstil som till slut drog in honom på den kriminella banan

Hej!

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Skriv lite mer om din karaktär och dina framtidsplaner för din karaktär!

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Rashash växte upp i Malmö omgiven av människor som levde på samhällets skuggsida det var deras livsstil som till slut drog in honom på den kriminella banan Han var ung, naiv och sökte en plats att höra hemma I en värld där respekt mäts i rädsla och makt fanns det ingen som visade vägen till något bättre Gatans regler blev snabbt hans verklighet Han lärde sig tidigt att lojalitet är sällsynt och att svek ofta kommer från dom som står närmast Med tiden blev han inte bara en produkt av sin omgivning han blev en spelare i spelet en som inte längre följde strömmen utan styrde den

Nekad.
Anledning:
Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.
Du får ansöka igen 2025-08-02. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka