Accepterad Rashash | Medlem ansökning [mekkafvv]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sarukh

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Turki

Vad är ditt discord namn? Rashash0252

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rashash slutan 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respektfullt och bra möt andra och är snälla

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rashash växte upp i Malmö omgiven av människor som levde på samhällets skuggsida det var deras livsstil som till slut drog in honom på den kriminella banan Han var ung, naiv och sökte en plats att höra hemma I en värld där respekt mäts i rädsla och makt fanns det ingen som visade vägen till något bättre Gatans regler blev snabbt hans verklighet Han lärde sig tidigt att lojalitet är sällsynt och att svek ofta kommer från dom som står närmast Med tiden blev han inte bara en produkt av sin omgivning han blev en spelare i spelet en som inte längre följde strömmen utan styrde den

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att både jag och min karaktär kan bidra till en riktigt hög nivå av RP. Jag gillar att ta scenarion ett steg längre istället för att bara gå ut efter vinning. Använder gärna emotes och detaljer för att höja nivån på RP:t, och jag försöker alltid komma på unika sätt att skapa scenarion istället för dom vanliga, som att råna en butik. Jag gillar att hitta på väldigt unika och ibland nästan “konstiga” scenarion,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ger andra chansen att ta en vinst i scenariot och agerar på ett sätt som gör att deras plan går igenom

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt andra spelare och staden ska inte var en plats där du använder den för dejting och ingen undvik smutastning möt andra medlemmar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas ni accepterar mig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka