Accepterad Rarre03 | Medlem ansökning [Limpan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rarre03

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Appelkvist

Vad är ditt discord namn? Rarre03#7971

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Jonsson och är en kille på 23 år som bor i en stad som heter Nyköping. Rasmus är uppväxt med en mamma, en pappa och en syster som bott i lägenhet i hela sina liv. Som liten brukade Rasmus spela fotboll och hänga med kompisar. Idag är fotbollen fortfarande ett av Rasmus största intressen.
Rasmus har alltid varit väldigt lojal, både när det kommer till familjen, vänner och sina jobb. Han prioriterar alltid sitt jobb framför sina fritidsintressen.
Rasmus är en väldigt känslostyrd person som bryr sig om sina nära och kära. Han är ansvarsfull både när det kommer till jobb och vanliga hemma sysslor. Han tycker dessvärre inte om känslan i att vara ensam. Rasmus kämpar mycket för vad som är rätt och fel det är en viktig värdering för han.
När Rasmus blev 19 valde han att flytta hemifrån med sin flickvän till en egen lägenhet närmare stan där de tillsammans bygger sin egna framtid. Rasmus har tidigare jobbat inom bygg branschen framförallt som målare men har nu bestämt sig för att han ska följa sin dröm, att bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle jätte gärna få öppna eget företag så jag kan pimpa och trimma bilar folks bilar och så skulle jag bidra med en härlig stämning runt om mig o vara snäll mot alla. Jag skulle även bidra med en roll som skulle kunna komma med ideer på vad som kan förbättras och saker som skulle kunna vara roligt att göra när man bara rör sig i stan och skapa aktiviteter för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag anser att då spelar man för både parterna ska få ut något bra av det eller gå i vinst på det och det leder också så att båda kommer ha det mycket roligare i staden . så kortfattat spelar man inte bara för sig själv utan för att andra också ska ha roligt eller gå i vinst på det

Hur hittade du Unive? Rekommendation av en av mina nära vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka