Nekad Razzy | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Razzy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? imBraincell

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rasmus Ek 1996-08-11

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Drivande, Humoristisk, Seriös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Rasmus Ek och är född 1996-08-11. Jag är ganska ny i staden och kom hit för att jag kände att jag behövde en nystart. Där jag bodde innan hände det inte mycket, och jag kände att jag var fast i samma gamla rutiner. Jag har alltid varit en ganska lugn person, men har ändå haft en stor nyfikenhet på att hjälpa andra och göra något meningsfullt. När jag hörde om möjligheterna i Unive Staden och allt som händer här, så kände jag att det var dags för mig att ta steget och börja om. Just nu är mitt största mål att bli polis. Jag har alltid velat jobba med att hjälpa människor och göra staden säkrare. Det är något som driver mig och jag siktar verkligen på att jobba mig upp för att kunna få en chans att bli en del av poliskåren här. För tillfället försöker jag hitta ett jobb för att kunna stå på egna ben, men jag har ett tydligt mål framför mig, att utbilda mig och jobba för staden. På sikt vill jag skaffa något eget, kanske en lägenhet, och skapa ett stabilt liv medan jag jobbar mot min dröm om att bli polis. Jag vet att det kommer ta tid, men jag är beredd att göra det som krävs för att komma dit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan bidra med bra RP genom att vara engagerad och skapa intressanta scenarion. Eftersom Rasmus vill bli polis, vill jag hjälpa till att hålla staden säker. Jag gillar att vara med och bygga på roliga scenarion tillsammans med andra, och jag tycker det är kul att skapa bra relationer med folk i spelet. Jag är också öppen för både vänskap och konflikter, eftersom de tär gör det mer spännande. Jag vill bara vara flexibel och spela på ett sätt som gör att alla har kul och att RPt på servern känns realistiskt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte känner att man måste vinna varje strid/argument, vilket gör att det kan bli mer realistiska och utvecklande scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, eftersom att jag är ganska ny på RP. Blivit kickad någon gång fast det har bara varit för att jag har varit idle men aldrig något grovt eller någon ban.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random death match, till exempel att jag bara går fram och slår någon utan anledning. Metagaming - När man tar info från utvärlden/irl till exempel att jag snackar med någon på discord och använder den informationen som att min karaktär hade hört

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget speciellt men kanske att jag har lätt för mig att prata med folk/skapa relationer

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka