Nekad Raptors | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raptors

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ebboz/

Ditt Hex-ID: steam:11000010185e656

Vad är din discord tagg? Raptor#7108

Vem var det som bannade dig? Waller407

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-10 192035.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på dom. (vdm)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo allt börja med att jag hade blivit skottad vid gäng huset sedan blev jag körd till sjukhus och blev vårdad sen när jag hade vårdat klart så tog vi en lastbil för att komma till gäng huset sedan så åker vi därifrån när vi e framme vid securitas typ och ska svänga så körde vi i typ 30km och svängde så mycket jag kunde men det räckte inte så jag bromsa istället och då räckte det inte heller och då råkar jag köra på dom men självklart åkte jag inte därifrån direkt för då hade det varit vdm till 100% det förstår jag. men jag stannade ju och sa förlåt ig och gick det bra och sånt samt skrev ooc ochså (förlåt) sen efter några minuter så kör jag därifrån för ni mådde antagligen bra ig för jag fråga, sen så när vi var typ framme vid gäng huset så blev jag bannad i 10 dagar för vdm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. har funderat mycket på denna ban och jag tycker från både din sida waller407 att det var vdm men samtidigt så tycker jag från min sida att det inte var meningen liksom jag körde ju på er men verkligen inte med meningen det skulle jag aldrig göra. det var ett misstag kan erkänna det själv och har tänkt på det hela natten ifall det var felaktigt elr inte och då tyckte jag som jag skrev att jag tycker att det var både felaktigt och rätt ban då det var inte meningen att köra på er.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kan erkänna själv har många bans sen tidigare mest när jag börja med rp då visste jag typ ingeting då jag började lära mig. men ial vet att man alltid ska tänka efter sig innan man gör något dumt. t.e.x som att vdma.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kan erkänna själv har många bans sen tidigare mest när jag börja med rp då visste jag typ ingeting då jag började lära mig. men ial vet att man alltid ska tänka efter sig innan man gör något dumt. t.e.x som att vdma.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kan erkänna själv har många bans sen tidigare mest när jag börja med rp då visste jag typ ingeting då jag började lära mig. men ial vet att man alltid ska tänka efter sig innan man gör något dumt. t.e.x som att vdma.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. förstår ifall du nekar men har lärt mig utav alla bans och jag vill bara göra många roliga scenarios med mina vänner och så ja kan få rpa med mitt gäng nu och göra många roliga scenario. men förstår ifall du nekar mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka