Nekad Rantower | Chef-jobb ansökan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rantower

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regiondirektör - Regionssjukvården

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? rantower

Hur gammal är du? 15 år.

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat sedan slutet på sommaren denna gång, sen oktober 2022 första gången.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Först och främst kommer jag påbörja en rensning av sjukvården. Vi är 81 i discord och runt 110 pers anställda ingame, alltså kommer jag först och främst göra en resning på alla anställda ingame och även en i discord på de som inte är aktiva. Då vi redan gjort en aktivitetskontroll inom Sjv och har samlat vem som är aktiv och inte. Efter det kommer jag satsa stort på att vi ska fylla samtliga positioner inom Enhetsledningarna och även rekrytera folk till Sjukvården. Jag kommer lägga fokus på att få en så snabb pch enkel process som möjligt från Vårdbiträde till Undersköterska, oavsett om det innebär fler utbildare eller att jag behöver vara utbildare själv under en tid. Sedan kommer ja gse till så att vi får en bra aktivitet inom sjukvården genom att hålla konstanta övningar både internt och med andra verksamheter. Att ha ett meningsfullt samarbete med andra verksamheter såsom Polismyndigheten och RTJ främst, kommer det visa positivt på Sjv då vi får en mer positiv syn på oss från vanliga civila men även andra arbeten. Sist av det jag har i tankarna nu är att se till att säkerheten på sjukhuset är så bra som möjligt genom att se till att vi håller koll vem som har tillgång och inte till sjukhuset. Här kommer jag skaffa samarbete med Securitas och hyra in deras tjänster för effektiv säkerhet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Är nuvarande Sjukhusdirektör, ingen annan större erfarenhet inom Sjv. Tidigare chef för RTj där jag satt på liknande position och arbetade mot samarbete mellan Sjv och RTJ.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne på servern så ofta yrket kräver och kommer även att vara tillgänglig i DC så ofta som möjligt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

+rep Bra ansökan, har kunskaperna för ledarskapet och en grundläggande grund i medicin, tycker att detta är en av dom starkaste kandidaterna just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka