Accepterad Rantower | Chef-jobb ansökan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rantower

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten (Räddningschef)

Vad heter du IRL? Anton.

Vad heter du på discord? rantower

Hur gammal är du? 15 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan oktober förra året, tog en paus och nu sedan 7 augusti.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer börja med en aktivitetskontroll och se över hur många som egentligen jobbar inom RTJ och är aktiva. Efter det kommer jag försöka styra upp samtliga enheter och se till så att de fungerar som vi vill att de ska göra så att vi får en så effektiv arbetsupplevelse som möjligt. Jag kommer även börja införa en bättre ranghierarki som innebär att vi kommer få en bättre RP som är mer realistiskt baserad. Med denna hierarki kommer det betyda att den högst rangordnade brandman kommer agera insatsledare på varje larm och att vi styr upp varje larm mer, istället för att alla springer runt som yra höns bara för att tjäna pengar. Jag kommer även hålla ett möte med samtliga inom RTJ både hela kåren samtidigt och privat för att se om det är något vi kan ändra för att få en bättre kår och isåfall hur vi ska göra för att genomföra detta. Sist men inte minst kommer jag utveckla alla utbildningar till mer effektiva och utvecklade för att få mer realistiskt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit Chef inom en del enheter i Polisen samt varit Chef på Securitas innan. Har alltså erfarenhet inom chefsjobb men inte inom just RTJ, dock har jag varit brandman och vet hur det fungerar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta som möjligt och vara i tjänst, är aktiv på discord mer eller mindre dygnet runt och inne på Unive ungefär lika ofta.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja såklart,

+rep
Visat en förmåga tidigare att han kan ta personligt ansvar i tidigare roller han har haft, han har styrt enhetschefs position bra och andra jobb. Hoppas du blir chef Rantower och lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka