Inaktuell Rantower | Chef-jobb ansökan - [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rantower

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas Chef

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? rantower

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat sedan slutet på sommaren denna gång, sen oktober 2022 första gången.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att börja med att se över aktiviteten i yrket och även påbörja rensningar av alla inaktiva, för att bygga upp jobbet från grunden. Sedan kommer jag att börja bli hårdare med aktivitet samt arbetskvalitén för att få yrket ett bättre anseende på servern. Kommer att föra en bra dialog med jobb ansvariga om hur jag kommer utveckla jobbet och om vilken hjälp jag behöver av de, för att se till att jobbet faktiskt kan utvecklas. Efter det komma jag att ta kontakt med samtliga företag och eventuella myndigheter som kan tänka sig anställa Securitas, och då börja ta en summa pengar av de för att erbjuda tjänsterna. Detta för att kunna skapa en ekonomi för Securitas, så inte staffs behöver pumpa in pengar konstant. Sedan kommer jag att utveckla RP kvalitén överlag, oavsett vad det kräver.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit alla ranger i Securitas och vet väldigt detaljerat hur vi arbetar samt hur vi kommer att arbeta i framtiden.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne dagligen för att se till att arbetet flyter på bra och att anställda kan kontakta mig om du behöver något.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag att göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? JA det har jag gjort.

Vidare till muntlig interjuv du har 48h på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka