Nekad Rantower | Ansökan till Servervakt [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rantower

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? rantower

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Varje dag är jag tillgänglig i Discord ca 18-20h om dagen och är även ingame på Unive minst 1-2h om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan i oktober 2022 och blev precis Medlem på Unive igen den 7 Augusti 2023.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/b0a0597064817b77a10fa90dec7b527e

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts uppgift är att underlätta för staffs genom att ta hand om alla mindre överträdelser de bevittnar, för att se till så att staff inte behöver ta hand om mindre saker som någon som lallar utan istället kan fokusera på större saker, såsom stora scenarion som kan gå fel. Som Servervakt kan man då banna personerna i en halvtimme och om man anser det nödvändigt be staffs förlänga bannen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV på servern då jag har märkt att det ofta är så att man möter på folk som lallar eller begår andra regelbrott, och då vill jag kunna göra något åt det, istället för att behöva kalla på en staff då det inte är SV i närheten. Jag har även varit SV innan och då upplevde jag det som att det var något som passade mig att göra, då jag inte hade tiden att vara staff men ändå ville hjälpa med serverns utveckling.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är kortfattat att man beslutar att inte göra något åt att någon begår ett regelbrott om man t.ex känner de. Säg att jag och en kompis RPar och jag sen ser de begå VDM och jag bestämmer mig för att inte banna de då jag inte vill bli osams med de. Abuse är liknande, men istället för att se undan när ens kompis begår ett brott så missbrukar man det ansvaret som getts till en. T.ex så väljer jag att gå runt och banna alla jag ser även om jag inte har någon anledning till det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka