Nekad ramme | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ramme

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? rammeey

Vad heter du på discord? ramme66

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013e444c33

Ange ditt födelsedatum 30 Januari 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv emellan 17-02 men de kan skilja sig lite beroende på jobb/skol tider. Men i regel de tiderna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem 13 augusti.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad två gånger och en felaktig att jag kört med någon annans ped då de blev missförstånd i ped listan. file:///C:/Users/isakc/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202023-11-16%20225913.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt är din uppgift att hålla koll på andra spelar när du själv rpar. Detta innebär att du är en vanlig spelar fast du ska vara mer som en förebild och hålla koll ifall folk gör regelbrott. Ifall att du som servervakt ser att någon gör regelbrott ska du i första hand /m de om de inte blir bättre då kickar du de eller i värsta fall sv bannad du.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna få en bättre och seriösare rp samt bli av med lall på offentliga ställen så som sjukhuset eller piren. Jag vill även kunna hjälpa staff med små problem på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Korruption innebär att du som servervakt eller staff utnyttjar din position. Detta kan vara att du skiter i att säga till dina polare ifall de ej beter sig eller att du revivar din polare för att han/hon säger det trots att det inte finns någon anledning att göra de. Abuse: Abuse innebär att du abusar din din postion som servervakt för att kunna vinna et scenario eller liknande. Detta kan vara att du är i ett skott scenario och du dör men väljer att revva dig själv för att få ett andra liv och istället kunna vinna scenariot.

Tillbaka