Nekad ramme | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ramme

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? isakszoo

Ange ditt födelsedatum 30 Januari 2005

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag väljer att ansöka till Forum-Mod då jag generellt vill kunna hjälpa alla det Goa och driftiga Staffs att styra upp forumet. Men också att jag tycker att det är roligt att skrolla runt i forumet. Eftersom att jag tycker att detta är intressant så kommer jag lägga ner mycket tid och göra skillnad.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja, eftersom att det måste finnas struktur. Om en tråd ej är i sin kategori kan det bli rörigt och försvåra Staffs arbeten.

Får en ansökan vara kopierad? Nej, eftersom att när du ansöker till något ska du ta ansvar för att du klarar av rollen. Så om en ansökan är kopierad ska person ej få följande roller eftersom att hen ej har kompetensen till att bära den.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Nej, generellt tycker jag att det är ett väldigt fint forum. Jag kommer vara riktigt aktiv så jag kommer göra skillnad genom att alltid hålla koll.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Om jag ska vara helt ärlig tycker jag att det är väldigt utvecklat och strukturerat i dagsläget, så hade förmodligen haft det ganska likt som idag. Men med lite annan style, typ annan bakgrund och liknande.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar: 17-02 beroende på jobb. Helger: kan variera men i stort sätt 15-03.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ha en fortsatt trevlig dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka