Accepterad RamiKhalid | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RamiKhalid

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? dennis persson

Vad är ditt discord namn? RamiKhalid#0467

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 1995

Berätta om din karaktär. jag min Karaktär Heter Ramikhalid och är född år 92 han brinner för umgänge o socialt folk samt bilar är något han älskar :)
han har inte haft de så lätt i livet så han har ju varit på den mörka sidan av lagen med.Han har en son som heter amir och en fru som heter leya.egenskaper om rami är att han är vädligt lätt o tycka om samt har en riktigt rolig humor han skämtar mycket och bjuder oftast på sig själv :) Negativt om rami:de är att han klarar inte av om någon tar ton eller så mot han då blir han oftast irriterat o arg o säger ifrån direkt. han är väldigt seriös av sig o beteer sig INTE illa utan anledning. han kan allt inom bilfirmor mekaniker styling polis ja han har testat på de mesta som ni kanske serhan älskar att söka efter nya möjligheter o fixa pengar samt han gillar att vara i bergen med vänner:)

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra mycket med roliga senarios samt mycket socialrp :). kommer åkså få in en hel del till unive för vi är en grupp som kör rollspel ihop så dettta ser jag framemot.och kan lära ut folk som inte kan rpa så bra om ja nu skulle stöta på ngn som inte är så kunnig så är jag villig o hjälpa till såklart :) men många o långa senarios kommer ja bjuda på de kan jag lova :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de är att man kan ta om man förlorat o endå fortsätta o köra klart hela senarios så motpartern får sitt senario klarrt o fullföljt :)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm random deatch match inte döda ngn utan anledning / vdm ta ett fordon o köra över ngn utan anledning / nlr att man inte får komma ihåg efter man dött / ooc är att man inte får ta saker utanför ig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? absolut har stor erfarenhet är 29år gammal irl och har rpat i 7år :) kan allt utan till så detta ser jag fram emot o få vara på unive :) vet vad som gäller inom rps lagar liksom man kan inte lalla runt eller tala utanför sin karaktär :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja har skriv svårigheter som ni kanske kommer och se !( dyxelsi)

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka