Nekad makdulli | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

makdulli

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? niels.oremus

Vad är ditt discord namn? makdulli

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: william ohlson 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal rolig lung

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han e uppväxt i ett område där det va rätt mycket skit så han fick lära sig tidigt hur man klarar sig själv han e inte den som backar men han vill ändå börja om på ett bättre sätt nu när han kommit till stan planen e att hitta nåt jobb kanske inom bilar eller nåt sånt sen kanske öppna eget nån dag han vill bara bygga upp nåt eget o slippa leva som han gjort innan

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag försöker alltid köra seriöst rp o göra det kul för dom andra också gillar att va med i olika scenarion o improvisera o jag fattar att man inte alltid ska va vinnaren i alla lägen utan man måste ge o ta för att rp ska bli bra o kännas på riktigt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag försöker alltid köra seriöst rp o göra det kul för dom andra också gillar att va med i olika scenarion o improvisera o jag fattar att man inte alltid ska va vinnaren i alla lägen utan man måste ge o ta för att rp ska bli bra o kännas på riktigt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag försöker alltid köra seriöst rp o göra det kul för dom andra också gillar att va med i olika scenarion o improvisera o jag fattar att man inte alltid ska va vinnaren i alla lägen utan man måste ge o ta för att rp ska bli bra o kännas på riktigt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte vdm eller rdm inte meta man ska inte failrp man ska spela som om det vore på riktigt typ

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar rp har kört rätt länge nu o försöker alltid vara aktiv o respektera reglerna gillar att träffa nytt folk o skapa bra scenarion tillsammans

Nekad.
Anledning: Du behöver skriva om samtliga frågor nedan:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det?

Du får ansöka igen om 24 timmar, lycka till nästa gång.

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka