Nekad rami123 | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

itachi rami

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Rami

Ange ditt födelsedatum 23 December 2006

Vad heter du på discord? itachi_rami#5270

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar kan jag fån 17,00 till 21,10

helgdagar från 11,00 - 23+++

lov: 11,00 - 23+++

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat i unive i 2 månader nu , spelar typ varje dag på unive eller de ända jag kör typ.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag höja rp nivån mycket mer för att göra det mycket mer äkta skulle gå till de kända ställerna som torget , piren och hålla koll där för där brukar det vara mest lall. jag ska hjälpa till så att det blir så mycke rp som möjligt , kunna förbättra staden och hjälpa folk

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? de ända jag spelar på är unive och de är de ända jag spelar varje dag , darför vill jag bli servervakt kunna hjälpa till förbättra o utveckla mer och mer. Banna folk som till exempel grov powergaming osv!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag som polis är väldigt bra på regler och sånt , har sett många som lallar och inte sköter sig. Men alltid bra o ha fler servervakter. jag skulle hjälpa till mycke också e aktiv.

Varför ska just du bli servervakt? för jag är en bra person och pratar i god ton jag vill hjälpa till så mycket som möjligt och banna oseriösa folk som lallar och inte sköter det som riktig rp jag vill utveckla servern mer o mer för varje gång

Varför vill du bli servervakt? för jag vet hur man hanterar det och till exempel en kille lallar framför mig jag bannar honom i 30 min , jag klippar det och sen går in i support och visar de som är högre än mig o så bestämmer det , alltid bra o klippa för o ha bevis matreial

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv /svban /kick /sv /toggle (id)

Är du whitelistad på serven? ja , jag är det

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 2 banns första gången var att jag var ny o plockade droger utan krim roll visste inte och andra var att jag råka köra på nån!

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive (:

Utveckla mer och skicka in en ny ansökan om en vecka.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka