Nekad Rami1 | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rami1

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rami

Vad är ditt discord namn? Ramiツ#7653

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rami Coco och han föddes i ett litet område utanför Stockholm han är 24år han har haft en väldigt bra uppväxt fram till han blev 15år då började han ta dråger och gick med i ett gäng dom blev hans nya familj han lämnade sin mamma och pappa och kom aldrig hem igen han gjorde massor av dåliga grejer men tillslut så tröttnade han på sitt liv han ville få ett bättre liv han vill studera men han vågade inte säga till hans gäng men när han blev 18 år så rymde han från gänget han tog pengar ifrån dom och reste bort han blev hemlös och han försökte söka jobb men ingen ville ha honom men en dag så kom en man till honom som erbjöd honom ett jobb som städare han började jobba varje dag till han hade råd att börja studera hans mål är att bli polis han vill hjälpa till och bli en bra människa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå. Jag kommer också bidra med roliga scenarion med motpartnen. Och om jag ser någon lalla kan jag skicka report så ni kan få göra åtgärder. och kunna vissa dem som är ny till rp hur man rpa. Och jag kommer vara aktiv varje dag

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parter ska kunna ha kul under ett scenario, ett exempel på det är att man inte bara rånar nån tar alla deras grejer och dumpar dom i en flod eller skog nånstans. Utan att istället kan ta deras kläder eller nån dyr väska istället så att dom inte behöver känna att går back på ett scenario utan att scenariot blir roligare för båda partern

Hur hittade du Unive? TikTok och från youtube och en vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka