Nekad Ramboss | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ramboss

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daris

Vad är ditt discord namn? Ramboss

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rambo Sari 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktärs personlighet har ganska mycket ego så han har väldfigt mycket luft men han är även väldigt lojal mot sina kompisar och alla, Rambo sari är även väldigt kaxig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rambos Bakgrund är att han bodde i en liten stad som Hette hovenstaden Han växte upp bara med sin mamma hans pappa lämnade han när han var 3 år gammal. Rambo sari har haft en väldigt tuff ungdom men pågrund av hans mamma så har han klarat det. Rambo saris Framtidsplan är att ha en väldigt fet bil, Han vill ha en bmw och hans dröm är att jobba för bmw.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag Kommer bidra med att försöka hålla den bra. t,ex om ja ser nån fearrpa så kommer jag hoppa supp direkt och anmäla det

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst i ett scenario betyder att ett scenario ska vara kul om man förlorar eller vinner vi säger att jag förlorar och då behöver det inte vara tråkigt bara för ja förlorade också att tänka på den andra som rpar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Vad jag kommer ihåg så har jag aldrig brytit några regler. har alltid varit en bra rpare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait: att man försöker få polisen att följa efter dem. NLR: att man kommer ihåg saker som hände innan man dog.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt duktig på rp så ni kommer få en lojal och en duktig spelare!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka