Accepterad Rambo Jaktlund | Medlem ansökning [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Luiz rosu

Vad är ditt discord namn? luigi282

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rambo Jaktlund 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal, snäll, engagerad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Växte upp i rumäniens tuffaste områden och kommer från en fattig by men har immigrerat till sverige och försökte starta ett nytt liv här och allt gick bra och jag blev jätte nöjd och nu vill jag fortsätta leva i sverige hela mitt liv eftersom jag älskar landet. Rambo gillar bilar och hans mål är att få jobb på mekonomen. rambo har många tuffa kusiner som också har flyttat till sverige och de är nu kriminella, rambo känner sig pressad till att följa deras fotsteg och bli en del av de kriminella nätvärket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Sjukt roliga och seriösa scenarion som gynnar alla parter. Jag är en person som gillar att hålla ordning och reda, jag bryr mig inte om makt och pengar, det är kvaliteten på rpn som spelar roll.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska rpa för makt och pengar utan att man fokuserar på rpn t.ex som om du t.ex blir rånad ska du inte värna om grejer utan om ditt liv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, nlr

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen person och har sätt mina vänner spelat unive och har också skaffat de efter att ha skaffat ett intresse för unive.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka