Nekad Rambo.123. | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rambo.123.

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199190640038/

Ditt Hex-ID: steam:1100001495605a6

Vad är din discord tagg? rambo.123.

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag inser att jag har begått ett misstag och jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Jag ber om en paus för att kunna reflektera över mina handlingar och förstå konsekvenserna av dem. Jag förstår vikten av att ta ett steg tillbaka och lära av mina misstag för att kunna växa och förbättra mig själv. Jag är ödmjuk inför situationen och är beredd att ta itu med konsekvenserna av mitt beteende. Jag är fast besluten att arbeta på att bli en bättre version av mig själv och att göra rätt i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med i ett senario där jag och dem i mit gäng kidnappa någon och skulle storma ett hus med mitt gäng. Det var strsit efter senariot och jag var lite nervös när du pinga mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker att jag gjorde fel och tycket som att staf att ni skulle bana mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp att inte skriva något ooc och att spela på en anan karaktär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att man ska följa strikt alla regler och jag tycker det själv för jag taba mig och NLR som jag inte exakt vad det var.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka