Nekad Ramberget7 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ramberget7

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? takisgaming

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stefan borg, 1988

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, modig och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Stefan växte upp i en liten stad där många kände varandra. När någon i hans närhet blev sjuk fick han tidigt se hur vården fungerar. Det gjorde att han ville hjälpa andra. I skolan var han lugn och lyssnade mycket, och andra brukade prata med honom när de behövde stöd. Stefan vill bli sjuksköterska och arbeta med människor. Han kan tänka sig att jobba på sjukhus, till exempel inom akutsjukvård eller psykiatri. I framtiden vill han lära sig mer och kanske vidareutbilda sig. Han vill bli bra på att hjälpa människor och bemöta dem på ett lugnt och snällt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? långa scenarion och roliga scenarion för polisen så det blir en stabil och trevlig rpa miljö för alla icke medlemmar samt dom som är medlemmar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så det blir kul för båda parterna och inte enbart för att vinna det för det blir mer realistiskt, det är inte kul för polisen om man tar en bil som toppar 500+ och drar i väg på ett rån och blåser iväg bara för att vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot regler någon gång. Det som hände var att jag fick konsekvenser, till exempel en ban. Jag lärde mig att det är viktigt att tänka efter innan man gör något och att ibland är det bättre att se över situationen eller vänta ut sin ban istället för att göra det värre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? cop bait, rdm, vdm, powergaming mm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka