Nekad RallyNMS | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RallyNMS

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198402643914

Vad är ditt namn i verkligheten? Faez

Vad är ditt discord namn? RallyNMS#8193

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gurre Alm. Han föddes 1999 den 21 Juni i USA. Hans föräldrar var svenska fast både i USA under Gurres barndom. I USA så hade han bara en vän och det var Gustav Gustavsson. Gustav var också svensk och dem pratade oftast bara svenska med varandra. Gurre är nu 21 år och har med Gustav flyttad från USA till Multistaden för att starta ett nytt liv eftersom deras föräldrar blev gripna av polisen för droghandel. Gurre är oftast glad och blir nästan aldrig arg. Hans intressen är Bilar och att vara mekaniker.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill bli sjukvårdare och hjälpa folk eftersom dem timmarna jag spelat så är sjukvården inte så bra. Så jag kommer bidra med att fler personer får hjälp av sjukvårdare. Jag har även hört från många att det är bra att vara whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är den enda RP servern jag kör på just nu och jag vill jobba inom sjukvården och då behöver jag whitelist.

Hur hittade du Multistaden? Många av mina vänner sa att den var bra och då kom jag in för att spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt med andra personer och skapa upp intressanta scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på Snöstaden förut fast det blev tråkigt och man brukade aldrig få hjälp av sjukvårdare och polis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka