Nekad fbk1932 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fbk1932

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? farjestad1932

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Per Åslund, 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva Per som en omtänksam, och genuin person som ville alla de bästa per är även väldigt trevlig och snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: per kommer från en liten familj i karlstad pers föräldrar skillde sig när han var liten så hans pappa niklas bor i usa och är hockey proffs och spelar i toronto mapel leafs medans hans mamma bor kvar i karlstad med sin nya kille anders. Anders är dum emot per han brukar fysa ut honom från hans mamma mycket och ibland säga elaka grejer till pär. Men per bryr sig inte för han ska snart flytta till sin pappa i usa och spela colage hockey där tror han iallfall men de är inte säkert då han har bärjar hamna på de kriminella vägarna och det har hans tränarer i usa frått reda på och är nu längre inte villig att ha kvar han så han ska nu flaytta till unive och spela hockey där och även där fortsätta med de klrminella saker han har hållit på med i karlstad eller ifall han ska börja jobba som mekaniker på meckonomen eller kanske byter sida helt och blir polis det får man se vilka kontaklter han knyter n är han flyttar till staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en ¨hög rp nivån samt att jag ävén kommer bidra med långa opch roliga scenarion som är roligva för alla parter. jag ska öven bidra med ett galtt och trevligt humör samt hjälpa folk som behöäver hjälp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyde4r att man ska spela för att ha roligt och inte för sin egna vinst man ska alltså spela för att ha kul och inte för att gå mede vinst ur varje scenariio

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej och de ska jag heller inte göra då jag vet konsekvenserna av det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm= döda utan anledning, vdm använda fordon som vapen, comat logging att quita för att inte vara med i ett scenario, nlr att man inte får komma ihåpg saker från ett scenario där man dött, meta gaming man får inte ta information från ooc och rpa på det tex en kompis ber dig kaomma någonstanms på dc då får man ej åka ditt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Eftersom det inte finns några logs på dej så
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

jag har ju varit inne på unive sedan ni skrev så sist

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka