Nekad rallekalle | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rallekalle

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Hello im new

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2011

Berätta om din karaktär. Olle Martinsson är född den 6 maj 2003. med ett starkt intresse för bilar. Redan från ung ålder har han visat ett genuint engagemang för fordon och allt som rör sig på vägarna. Hans fascination för bilar sträcker sig bortom bara att köra dem – han drömmer om att arbeta inom bilindustrin och få fördjupad kunskap om mekanik, design och innovation.
Olle är en person som inte bara ser bilarna som transportmedel, utan som konstverk och tekniska mästerverk. Han spenderar gärna sin tid med att läsa om de senaste bilnyheterna, följa bilutställningar och engagera sig i diskussioner om olika bilmärken och modeller. Olle drömmer om att kunna kombinera sitt intresse med sitt framtida yrkesliv och arbeta med att designa, utveckla eller reparera bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan göra bättre rp och då kan jag jobba också och då blir det bättre rp. och Jag kommer att ha kul på servern och visa vad jag går för och dela med mig av min rp till de andra på servern. Jag kommer visa aktivitet och kanske till och med söker till staff längre fram men jag tänker att jag ska börja som medlem och sen tar jag mig vidare där ifrån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man i vissa scenarion, exempelvis om man blir rånad under pistolhot och motparten kräver något ifrån dig så gör du och ger vad personen kräver och inte agerar som om att det är ett "spel" och inte har några konsekvenser ifall du blir skjuten/dödad. Även om man märker att en person inte kan ta en förlust i ett scenario så kan man vara den bättre och ge sig och därmed ge personen "vinsten" i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM en klassiker detta menas då att du dödar en helt oskyldig person men du har inget s-cenario liggandes bakom. Meta gaming, detta menas att du tar information från någåt annat än spelet som tillexempel, Discord.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat fivem länge

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka