ralleballe_1 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ralleballe_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
479
Reaction score
37
Ban-referens
fivem-asfalt-h5xz — FiveM, Permanent
Anledning: Ej angivet
Bannad av: Hyz0
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det som hände var att jag råkade skicka en rasistisk GIF i en sjukvårds ticket, detta var ej meningen. Jag raderade meddelandet direkt efter jag råkade skicka det, Jag bad han som gjorde ticketen göra en ny för att de med vencord ej ska se. Jag tog även bort meddelande loggen så att det är helt rent.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Absolut! Jag lägger ej detta på någon annan, de var jag so skickade gifen så då är det på mitt ansvar. Men något dock jag ttycker är fel är att denna ''skärmdump'' som antingen eminswe eller Liamswe27 tog skickades in isch 4 dagar till staffs efter att jag råkade skicka gifen.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att se vart jag trycker och hålla lite mer koll på muspekaren

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en till chans, för att jag faktiskt vill spela på unive. Jag råkade ju som sagt skicka in denna gif, jag har aldrig tidigare blivit bannd av just ''rasism'' och då har jag spelat på servern till och från 1,5 år tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka