Nekad Ralle. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ralle.

Icke Medlem
Meddelanden
1,471
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164950154/

Ditt Hex-ID: steam:110000147ce068a

Vad är din discord tagg? 1.Ralle

Vem var det som bannade dig? Krato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-25 140427.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig pågrund av att jag hade skrivit i någon dc till min polare att spawna in vapen genom att använda sig utav fusk, samt att ni hade blivit inbjuden av någon i våran vängrupp till en discord som vi brukade spela olika spel i vilket jag 110% förstår att ni klassar som meta dc och jag är glad över att detta hände för man lär sig av sina misstag o de har jag gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade inte spelat på ett par dagar säg 4-5 dagar ish sedan så ringer min irl polare mig o frågar vad jag har gjort och varför mitt gäng är nedstängt och varför jag var bannad, det kom lite som en chock eftersom där och då så tänkte jag att jag var felfri men i efterhand så vet jag ju att jag har gjort väldigt fel och jag är glad att jag blev bannad då jag har lärt mig mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig någonstans, tycker Krato gjorde helt rätt och bannade mig. Om det finns en spelare på Unive som uppmanar folk att spawna in vapen så tycker jag personligen som gammal staff samt erfaren rpar att den personen inte ska vara kvar. Samt de ni kallar metadc vilket förstör rpn något enormt om man sitter där och pratar med varandra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har spelat till och från på Unive sedan början på 2023 och har endast dragit på mig 3 bans innan denna vilket jag personligen speglar lite hur min standard är samt att jag vet reglerna till fullo. Kortfattat så är jag verkligen ingen så kallad "Problemspelare" Dessa bans som jag har dragit på mig under åren har vart lite skitgrejer, har för mig att jag har blivit bannad för krigsföring ur bil samt terrordåd för ganska längesedan då jag helt enkelt hade tröttnat på hur mina ärenden i support och liknande hanterades så jag var väldigt sur i stunden, denna handling ångrade jag nästan direkt då jag började inse vilken "skada" jag hade gjort mot servern så jag fick kortfattat dåligt samvete.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns väl väldigt mycket som man egentligen ångrar av detta händelsen men det jag ångrar mest var att jag var med i den där discorden där allt hände, jag ångrar att jag inte rapporterade in det ni kallar meta dc till staffs och fick dom som gör fel bannade då jag som gängboss hade skyldighet att hjälpa till i utvecklingen av servern o rpn överlag. Jag hade även aldrig skämtat och skrivit med min kompis om att han skulle spawna in vapen och liknande då det är väldigt karaktärslöst och orespektfullt mot dessa invidider som spelar påriktigt. Vill bara tillägga att inget fusk eller liknande skedde och det är jag väldigt glad över eftersom att det skulle jag inte kunna ha på samvetet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket utav min ban, har lärt mig att alla saker man gör kommer alltid bita än i arslet oavsett om man vill eller ej. Men jag är glad att Krato bannade mig för jag hade inte kunnat börja tänka och jobba på mig själv om det inte hade hänt, eftersom att jag alltid har rpat i princip utan konsekvenser så blev jag lite chockad att jag blev bannad men jag gjorde fel och då får man stå sitt kasst. Kortfattat så har jag lärt mig väldigt mycket av min ban o jag är glad att den lades eftersom att jag hade ej kunnat utveckla mig själv utan den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut, vet reglerna och kommer ej kontakta någon för att försnabba processen. Tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka