Accepterad RaketeN_ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketen

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Khazrai

Ditt discordnamn: Raketen#6089

Ange ditt födelsedatum 3 November 2008

Varför ska just du bli staff? Jo för just nu är jag MA och känner jag klarar jobbet galant men vill ta nästa steget och bli helper. Jag skulle säga jag jobbar på riktigt bra när jag tycker det är kul det jag gör, vilket jag tycker med att hjälpa våra kära medlemmar. Jag är väldigt aktiv inom staff arbetet och villig att göra ännu mer om jag blir helper. Just nu är jag MA och känner att det rullar på ganska fint. Jag vill bli staff för att detta är servern jag brinner för och vill verkligen serverns bästa. Unive kommer alltid vara den första och enda servern jag kommer rpa på. Unive är Sveriges största server skulle jag säga vilket innebär ett stort ansvar som helper vilket jag vet att jag kommer klara av och göra gott ifrån mig. Jag är en glad och lugn grabb som kan hantera stressiga situationer. Jag kommer göra ett gott helper arbete ifrån mig och det är jag säker på, jag vet att jag gjort ett bra jobb som MA när jag gjort 20+ interljuver på en dag. Jag är en person som vill hjälpa folk jag kommer göra allt jag kan för att få Unive att utveckla. Jag vill att folk ska komma till Unive o känna sig välkomnande och visa att vi är ett bra community med dem finaste medlemmarna samt staffs. Och att unive ska fortsätta ha denna fina rpn och trevliga community.

Vad jag kan bidra med?

• Aktiv i support, forumet samt servern
• Ett lungt och glatt arbete
• Ett gott samhälle

Varför ni just ska välja mig som helper på denna server?

• Kommer vara sjukt aktiv dag in dag ut
• Kommer ge folk en bra syn på Unive
• Är beredd på att jobba inom nästan allt inom staffarbete
• Bra på att hantera stressfyllda situationer

Vill bara ha en chans att visa vad jag är kapabel till då jag verkligen tror att jag skulle göra ett utmärkt jobb som helper!

Just nu är jag MA och vet att jag klarar av nästa steg, jag är beredd att jobba inom alla typer av ansvar.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är fortfarande ung och går i högstadiet. Är hemma mellan 14:30 till 15:30 varje dag och efter det kan jag göra staffarbete tills ca 01. Precis som när jag gör MA arbete. På helger är det ju lite senare kvällar tills 03 kanske, sen vakna typ 10-11.

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 6 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag är MA och vet hur allt går till och hur det funkar med, banbevis, unban, kolla logs osv. Kan dem flesta kommandon man ska veta som helper.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Allt funkar men har ej rpat så mycket ”jobb rp” men är öppet för allt :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka