Nekad Raketen76 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketen76

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Vad är ditt discord namn? raketen78_07159

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Han heter Alessio Andersson, Han är 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jooo, Men typ att han är snäll, trevlig, stillig faktiskt, unik namn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Joo, Men min karakär kommer ju heta Alessio Andersson, Han är 24 år gammal, Hans liv började där han föddes och det var i kosovo då, Han levde i kosovo i ca 10 år, Sedan så ville Alessios pappa att Alessio tilsammans med sin brorsa Blendi flyttar utomlands, Sedan så frågade Alessio till sin pappa varför ska vi flytta utomlands, Sedan svarar han pappa att, Pappan kommer dö för cancer och sedan svarar Alessio okej, Men varför har du inte berättat att du har cancer sedan svarar hans pappa att han ville inte berätta till dig för att jag ska inte oroa dig, Sedan anledning är ju att hans Alessios pappa vill inte att Alessio och hans brorsa ska bo har fattigt men att de ska bo ett rikt och bra land, Sedan så funderar Alessio, Att flytta till sverige med sin brorsa för att det var bra land osv... Sedan så tog Alessio och han brorsa flyg till Malmö från Pristina, När de landade i Malmö så fick Alessio ta reda på att hans pappa har dött av dokorn då, Sedan så blev båda ledsna men de fortsatte vidare för att hinna med en buss från Malmö Airport till Malmö C, Sedan efter Malmö C så tog de en annan buss Från Malmö C --> Stockhholm C, Sedan så hittade de ett bostad ett lägenhet då, Sedan så bodde de tillsammans i samma lägenhet i Stockholm, Alessio pluggade till Polis, Då han lärde sig Svenska efter 10 år, Sedan när han lärde sig svenska, Så gick Alessio en polis utbildning i ca 2 år, Efter 2 år så blev han polis, Sedan så när han kom hem så frågade Alessio till Blendi, Vad ska du jobba, Sedan svarar Blendi jooo, Men Taxi eller Securitas, Sedan så valde blendi att jobba som Securitas, Sedan så gick Blendi också på utbildning i ca 1,5 år och klarade den, Sedan så gick Blendi hem för att berätta till sin brorsa Alessio att han klarade utbildningen och att han blev Väktare, Sedan så gick de och till sängen och sovde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Joo, Jag kan bidra med roliga scenarios och bra scenarios då, Jag kommer också bidra med skratt och glädje faktiskt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Joo, Att man ska inte bara vinna alltid ett scenario men att båda lag kan man säga att båda ska ha roligt, t.e.x. om polisen jagar en kriminell, Då ska inte polisen typ pitta dirket men att låta scenariot pågå länge till, Sedan så kan kriminella köra ivägg om de lyckas med det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit mot dom och ska inte göra det heller för det finns konsekvenser med det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte skjuta utan att vara kriminel. och inte heller göra våld mot tjänsteman

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är inne väldigt mycket en mycket aktiv spelare som hade varit bra för er att veta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka