Accepterad ajdini321 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdini321

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eni

Vad är ditt discord namn? ajdini321

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Han heter Alessio Andersson, Han är 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jooo, Men typ att han är snäll, trevlig, stillig faktiskt, unik namn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Joo, Men min karakär kommer ju heta Alessio Andersson, Han är 24 år gammal, Hans liv började där han föddes och det var i kosovo då, Han levde i kosovo i ca 10 år, Sedan så ville Alessios pappa att Alessio tilsammans med sin brorsa Blendi flyttar utomlands, Sedan så frågade Alessio till sin pappa varför ska vi flytta utomlands, Sedan svarar han pappa att, Pappan kommer dö för cancer och sedan svarar Alessio okej, Men varför har du inte berättat att du har cancer sedan svarar hans pappa att han ville inte berätta till dig för att jag ska inte oroa dig, Sedan anledning är ju att hans Alessios pappa vill inte att Alessio och hans brorsa ska bo har fattigt men att de ska bo ett rikt och bra land, Sedan så funderar Alessio, Att flytta till sverige med sin brorsa för att det var bra land osv... Sedan så tog Alessio och han brorsa flyg till Malmö från Pristina, När de landade i Malmö så fick Alessio ta reda på att hans pappa har dött av dokorn då, Sedan så blev båda ledsna men de fortsatte vidare för att hinna med e

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig RP, Samt kan jag bidra med Roliga scenarios inte bara roliga scenarios men seriös med bra RP genom att tänka på sunt förnuft.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte typ spela för att ha roligt bara för mig själv, Jag ska spela och göra scenario så att båda partnerna ska ha roligt, tillexempel om det är en biljakt mellan polis och krim då ska jag som polis jag ska inte pitta de direkt, Men låta också andra motparten ha roligt i scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming: Att man ska rpa på skadorna som det vore i verkligheten, Sunt förnuft: Att man ska tänka logiskt som det vore i verkligheten, Man ska inte typ gå till torget och skjuta nån för då tänker man inte sunt förnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka