Accepterad Raketen | Ban Överklagan [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketen

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801676856/home

Ditt Hex-ID: 11000013226ea38

Vad är din discord tagg? Raketen#1000

Vem var det som bannade dig? Iceyyy84#3084

Hur lång tid var din ban? 6 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag voltade 1 varv med en monster truck på berget sen fortsatte köra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt o pratade med mina vänner på discord och bara körde runt med bilen. sen voltade jag och jag tänkte inte så mycket på det vilket var fel och bara fortsatte köra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig tänkte inte för mig och det var dumt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Längesen jag blev bannad sist en gång var det clogg sen nån var det sundförnuft och grov powergaming för längesen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde vara mer uppmärksam men som jag sa jag bara körde runt med min bil och tänkte inte på hur jag körde bilen medans jag pratade med vänner på dc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aop

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka