Nekad Raketen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketen

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801676856/home

Ditt Hex-ID: 11000013226ea38

Vad är din discord tagg? Raketen#1000

Vem var det som bannade dig? limpis

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi hade precis haft en lång samt utdragen skottlossning på kokain säljet. Vi hade nyss dödat alla av "motparterna" i scenariot och det låg massa kroppar i en hög på säljet. De flesta lootade/bärde kroppar. Tycker bara att ja kunde haft en sån mycket bättre rp under detta scenario och kunde utförts på massa olika roligare sätt än detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo vi hade precis haft en skottlossning om kokainet i typ 30 minuter vilket är helt sinnessjukt när man tänker efter scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig och förväntar min ej en unban men vill bara att ni ska veta att jag lärt mig av denna bannen och vill bara komma och rpa nu igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad från när ja var ny inom rp för clogg. Sen inte blivit bannad på ett tag tror det senaste var powergaming av wiliam07.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Mycket. Vi hade kunnat göra ett mycket mer socialt samt rolig rp över detta scenario. Nu när jag tänker efter så var det ganska tråkigt att vi slösade detta tillfället på ett sånt här tråkigt scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag absolut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka