Nekad Avocado26 | Ban Överklagan [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Avocado26

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016283533/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ef18d8d

Vad är din discord tagg? avocado12_3

Vem var det som bannade dig? 9ankan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-13 012940.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt i luften när jag fått en påse på huvudet. Detta eftersom ja körde in i några individer i 300 kmh. Sen valde en av de att hoppa ut dra ut mig o sätta på en påse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kör på motorvägen krockar in i en bil bakifrån i ca 300 kmh. Sen blir jag utdragen när jag rpar på skador. Då får jag nedslagen och får en påse på mig. Sen tar ja mitt tjänstevapen och får en påse på mig. Jag sköt då i luften som varningskott. Detta för att jag blev trött på den tråkiga rpen som var där och då. De e lixom ingen rp på skador och en polis blir utdragen o får en påse på sig. Finner ingen realism med det över huvudtaget,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men tycker delvis den var felaktig då det skedde fel på motpartens sida också men de får inget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad någon gång tidigare av misstag som ja lärt mig av vilket jag gör när jag blir bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle kunna rapportera till staffs istället för o skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kommer inte göra om det och kommer göra annorlunda nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka