Raketen | Ansökan till Support [Achoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketeen

Icke Medlem
Meddelanden
174
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Supeer#1111

Ange ditt födelsedatum 03-05-29

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Helger 10:00- 03:00 Vardagar 15:00 - 01:00

Berätta om dig själv Jag är 17 år, och är en driven person som gillar ta på sig nya utmaningar, ag är riktigt rolig att prata med och ha långvariga konversationer med. Jag är mogen och verkligen seriös i det jag gör. Jag är en allmänt skön person men blir irriterad när personer inte kan bete sig bra och bara vill ha problem.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra mitt bästa att få servern till en bättre plats än vad den redan är på de sätten att hålla i så mycket support ärenden. Jag skulle vara väldigt aktiv på forumet samt discord och skulle vara extremt aktiv ingame och ta massa /report och /help.

Hur länge har du spelat på Unive? 2+ månader snart.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Eftersom jag ser att det är så många som gillar att bryta mot serverns regler och lallar väldigt mycket vilket är väldigt tråkigt eftersom att det är så sjukt mycket som dessa staffs gör för att få servern att bli en bättre plats, Jag vet att Staff är en stor uppgift att vara i denna server men som sagt jag är en engagerad person som gillar ta utmaningar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jo, jag alltid aktiv på forumet och discorden samt väldigt mycket ingame, och då kommer jag specca runt väldigt ofta. Jag tar inte inget parti och kommer alltid vara opartisk och kommer inte göra några undantag. Jag kommer självklart inte banna hela tiden utan jag kommer försöka förklara vad de kan göra så att de utvecklas rp mässigt.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag, har bland annat varit support, Sr.mod på olika servrar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto
/tpm
/noclip Så man kan flyga runt utan att folk ser.
/revive
/toggleid Så man ser alla "IDN" inom kort avstånd.
/svban
/sqlban
/sqlunban
/kick
/togglename
/giveitem
/setjob
/bring
/freeze
/ooc
/skin
/spec
/sqlbanoffline
/unfreeze
Home-menyn

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det har jag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Just nu så är Unive den ända servern jag kör.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej har inget annat att tillägga.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka