Inaktuell RAhimii | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rahimii

Icke Medlem
Meddelanden
162
Reaction score
4
Vad ska gänget heta? LaS Joksos

Vad är ditt discord namn? Rahimii#0297

Vad heter du i verkligheten? Alexander

Ditt födelsedatum: 2 April 2005

Hur ofta kommer du vara inne? Ca 4-5 timmar per dag

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 900h

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Kristoffer och han är 31 år gammal. Han hade en bra uppväxt i Malmö med sina föräldrar tills hans far var arbetslös och började dricka en stor mängd alkohol. Då började Kristoffer att gå med i små gäng och delta i kriminella aktiviteter som skulle påverka hans liv. Kristoffers mor började oroa sig för Kristoffer och sa att det skulle vara bättre att flytta till en förort utanför Malmö där Krilles mormor bor. Efter att Krille och hans mamma besökte sin mormor upptäckte de att Krilles far hade dött av en överdos. Detta fick Kristoffer att ge upp på livet helt, men så började han tjäna pengar på de kriminella sättet. Med hjälp av pengarna så kunde familjen ha en riktig begravning för Kristoffers pappa och detta gjorde bara så att Kristoffer sjönk ner djupare i det kriminella livet. Men så en dag så bestämde sig Krilles mamma för att skicka iväg Krille till sin farmor i Unive där han skulle börja med ett nytt liv. Fast Krille kunde ju inte något annat än att vara kriminell så han bestämde sig för att fortsätta vara dålig fast visa upp sig som en god människa för sin fantastiska familj.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag tycker vi borde få skapa ett gäng för vi alla har seriös RP och stora planer som kommer lösa riktigt feta och roliga scenarion med alla spelare, samt har vi högt uppsata har stora erfarenheter också, som gäng strävar vi ej efter vara .bäst. eller att döda folk för visa makt, vi strävar ej för att skjuta och döda eller känna pengar, vi i vårt gäng strävar efter roliga scenarion men bra och hög RP samt att alla ska gilla dom även om man förlorar eller inte vi strävar ej att få makt i staden att vara störst i staden, vi strävar efter hög RP roliga scenarion, värklig RP och vi vill mer att folk som är kriminella ska tycka vi är bra för våra planer för våra scenarion så som feta rån där det blir fina biljakter även om vi förlorar dom eller inte, polisen ska ha kul RP och vi ska ha kul RP. dom nya kriminella ska se på oss som ett bra gäng för RP och bra planer och scenarion, och vi vill inte att dom ska se oss som dom "fetaste" för våra pengar vapen eller bilar, våran personlighet i själva gänget är en stor och bra pålitlig personlig het. jag tycker vi borde få skapa vårat gäng på grund av att vi alla i gänget har hög RP stora planer och kommer bidra med bra och feta scenarion då vi inte överanvänder våran makt och vi går inte och bara rånar folk som vi ser på tex meth som bara står och jobbar, eller bara strävad efter råna folk och få grattis, samt så RP vi inte för att få vapen eller pengar utan vi vill ha fina scenarion där det ine spelar roll om vi vinner eller förlorar eller förlorar vapen. Vi vill endast att alla ska ha det roligt utan regelbrytande eller massa skottlossning samt krig, vi är mer ett gäng för RP skull och komemr inte försämra något inom den kriminella RP eller någon RP alls, inte gå hota folk i stan för minsta lilla. utan vi är ett gäng för oss själva om ni förstår vad vi menar, vi vill inte bara kriga med alla och bråka om methet elelr annan dråg ställe, samt så kommer vi inte stå dag in dag ut och plocka massa dråger för cash, utan vi kommer bidra med bra scenarion med hög och rolig RP.

Har du några med dig från start med gänget? Yes det har jag gjort, just nu blir vi 4 från början. Allt med boss är redo.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Som en roll i staden bör inte vårt gäng betraktas som det fetaste. Gäng, men inte för att våra pengar har vapen, bilar eller makt. Som ett gäng vill vi bidra till staden i en bra situation, vi behöver ett .symbol. För människor och brottslingar som tror att vi är ett kriminellt gäng är detta ett gäng som förbättrar RP och skapar roliga möjligheter och bra scenarier, som bankrån. Vi kommer inte att agera snabbt, ta guldet och skjuta gisslan, nej, vi kommer att göra en stor bakgrundsscen, väl planerad, polisen och relaterad personal tar Gilar-scenen medan vi är i gänget. Det spelar ingen roll om polisen eller gänget vinner. Vi kommer att utveckla en bra plan och utveckla hög RP. Utveckla storskaliga planer och utveckla flexibla RPADE-planer. En plats som alla gillar. Generellt sett vill vi som ett gäng inte att människor med mest pengar, vapen och makt ska spela en sådan roll, så vi är lugna över detta. Men vi vill ha rollen som .symbol. Människor borde kunna berätta att vårt gäng är bra på vad vi gör. Våra pengar är inte viktiga, men vår plan, vår flykt, vår tystnad och personlig entusiasm är det viktigaste. Andra brottslingar ska kunna ses som förebilder. På grund av vår integritet i gänget kommer ingen att komma in i gänget ändå. Vi kommer att bli disciplinerade och människor ska kunna ha lixom som ett mål för att kunna skapa scener som våra. Skriv inte den här artikeln eftersom jag tycker att vi är de bästa i världen, eller något EGO, etc. Men eftersom vårt mål är att göra det möjligt för människor att titta på oss och hoppas kunna planera och göra planer som vi gör.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har vart chef, vice boss och bara vanlig medlem i ca 6 andra servrar där rp:n har vart relativt okej. Annars har jag har stor erfarenhet inom gäng RP.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag som boss kommer ha en ganska stor roll inom gänget, och folk ska lyssna på mig, men vi kommer vara ett lojalt gäng, där våran roll som vice och boss spelar såklart roll men kommer inte behandla medlemmarna dåligt, utan vi högre uppsatta ska ha en roll som medlemmar ska gillar och veta vi finns för dom, ingen är mindre värd på grund av deras roll. vi kommer alltid finnas för medlemmarna och kunna hjälpa dom med de som behövs. dom ska känna att vi finns där och dom ska lita på oss med våra beslut, såklart kommer hal gänget få vara med o bestämma beslut, men i slutändan är det bossens val .men alla ska få vara med och våra medlemmar ska ej känna att vi behandlar som som skit eller som våra hundar. utan vi är en familj, men bossens roll och vice ska spela stor roll såklart men våra medlemmar ska kunna lita på oss men fortfarande trivas och veta vi inte kommer behandla dom skit eller tycka dom är mindre värda. vi kommer ta beslut som kommer passa gängets bästa och inte för vem som är rikas eller högst uppsatt, vi kommer respektera alla men våra högre uppsatta roller ska självklart även finnas en stor mening med.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Som boss kommer jag kunna utveckla serverns RP då jag själv tycker jag har ganska hög RP samt andra berömt mig för det. Jag kommer hålla sten koll på alla i mitt gäng och se till så vi följer våran "plikt" med bra utvecklade och snyggt gjorda scenarion, kommer även utveckla RP som gäng då vi inte kommer vara ett gäng som tex bara sitter campar på drog plockeri ställen och råna folk o skaffar massa pengar, utan vi vill ha bra och rolig RP med utvecklade scenarion och därför kommer vi utveckla serverns RP då både poliserna och vi kommer gilla våra scenarion.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Ett bra kriminellt scenario ska vara utvecklat stort och hög RP jag kan beskriva tex bankrån. Bossen planerar att vi ska göra bankrån, han kommer välja ut ca 4-5 av dom mest lojala troliga och högst RP i gänget, dom kommer sitta i möte länge och prata och bestämma allt i minsta detalj, ed flykt gissla rån tid och allt. efter Bossen valt ut dom mest lojala troliga och kunniga i gänget kommer dom ha sitt möte, dom kommer sitta länge med karta och allting, planera vilken dag vilken tid och hur vi ska fly, nr vi går in i banken och när vi går ut ur banken, dom kommer sitta länge och planera, tex så kan de bli såhär dom planerar med dom som ska vara med tex såhär: Torsdag nästa vecka kommer vi ha ett bankrån, det kommer ske på stora banken, Jag litar på er grabbar och vill att ni följer planen till minsta detalj, torsdag nästa vecka så kommer ni samlas på bengan klocka 18.30 alla ska vara i tid, där kommer tå 2 bilar till er med avskruvad reggplåt, i bakluckan kommer ni hitta vars ett vapen till rålen, jag vill INTE att ni rör dom för ens ni är på ganken, i mellan sätet på bilen kommer där finnas 2 väskor, jag vill att ni på plats öppnar väskorna, i väskorna kommer det finnas kläder och mask till er alla, byt om på plats, 18.45 ska ni åka ifrån bengan, innan ni lämnar ska ni vara klara bytt om och glöm inte göra er av med bilen som ni kom ditt med, ni ska vara klara för färd 18.45 glöm fan inte ha handskar eller skydd innan ni rör något i flyktbilen. när ni åkt 18.45 kommer ni åka direkt till macken vid motellet, bakom maken kommer det stå en grabb, inga frågor eller något gå till han bakom butiken, kommer han stå beredd 2 gisslor till er som han löst till er, ta gisslorna i var sin bil och åk, jag vill ni åker från motellets mac 18.53, när ni gjort det vill jag ni åker maskerade redo och allt till banken jag vill ni väntar en gata ifrån tills klockan är 18.58 när klockan slår 18.58 kommer ni åka in till banken ställ bilarna på en position med bra och snabb flykt när ni kommit ut efter banken, mellan 18.58 och 19.00 kommer det springa ut en grabb från banken, han kommer vara speciellt klädd i lila så ni känner igen han, fråga inte för mycket med han, utan när han springer ut så kommer han meddela er banken säkrad och tom, sedan kommer han snabbt bara åka där ifrån. bry er inte mer om han. när han meddelat banken e säkrad mellan 18.58 och 19.00 så tar ni vapnen från baklukan, tar med er gisslorna och springer in i banken, glöm inte låsa bilarna så polisen ej flyttar dom. När ni kommit in i banken splittrar ni er, ni 2 kommer börja öppna och springa ner i valvet, ni andra 2 kommer hålla säkrade dörrar, och du den sista håller koll på gisslorna, du som vaktar framdörren sköter förhandling, ifall polisen vill se gisslorna, vissa 1 av dom och håll den andra inne i banken för säkerheten, ge polisen bara en sabb titt ca 2 sekunder och se gisslan, medans ni sköter det på ovanvåningen, så kommer ni som ska in i valvet ha lyckats komma in ca 19.08 är det beräknat, lägg pengarna i väskan som ni fick kläderna i, efter ca 5 minuter ca 19.13 har jag beräknat ni är uppe ur valvet igen med pengarna, sköt förhandlingen och ha bra krav, 2 fina krav, det ena kravet ska ni välja med fri flyktväg, den sista vill jag ni väljer ingen helikopter. ca 19.20 efter stor förhandlng och poliserna ska ha hunnit flytta på sina bilar och tagit in spikmattor, kommer ni få ett samtal, eller mer detaljerat DU som skött gisslorna kommer få ett samtal, utan frågor så svarar du bara, det är en kille som kommer informera om vart alla polisbilar befinner sig och ifall dom har något gömt längre bort, när ni fått informationen, och han säger att det är grönt, informera polisen och spring ut genom framdörren med gisslorna, inga poliser ska sikta vapen eller saba eran flykt, när ni själv ser det är görn som ni fått info om, hoppar ni in i bilarna, förarna först, dom med gisslan sista, innan den sista hoppa in så lämnar du gisslan, på plats, böra åk, jag vill ni splittrar er, DU som är föraren till den blå bilen vill jag åker mot västra motorvägen, du som kör den svarta åker mot östra, ni kommer ha bra bilar så försök få poliserna en bit bakom er, dom kommer självklart följa efter, ca kl 19.35 kommer ni åkt en bra bytt på varje motorväg, precis innan ni kommer in i palito kommer ni svänga av i en avfart, i närheten ligger en bondgård i den bondgården kommer vi löst vars en cross till er. När ni är på plats så har jag planerat ni båda bilarna kommer vara där princip samtidigt. ni tar varsin cross och åker ut från bondgården, när ni kommit utanför finns det en in utvecklad båg som ligger precis här .pekar på kartan. ni kommer åka där in mot staden, förmodligen utan polis efter er, när ni kommit till detta huset .pekar på kartan. kommer det stå 2 stycken grabbar där, lämna bagsen med cash och era vapen till er, dom kommer ge er 2 väskor tillbaka när ni gett väskorna, ta väskorna och åka direkt utan titta i väskorna, när ni kommit längre fram kommer ni stanna här .pekar på kartan. och då kommer vi står där, i väskorna ni fick av killen vid det gamla huset, kommer det ligga ny kläder, anledningen till ni ej fick öppna när ni fick dom var för att komma iväg snabbt, när ni mött oss där kommer ni springa bakom ett litet hus, byt om och lägg era rån kläder i väskan igen, ge över väskorna med era rån kläder till oss som är på plats, vi kommer inte personligt ha några misstankar om oss, så vi kommer ta era crossar och rån kläder bakom huset i en container, jag vil lätt ni som varit med i rånet tar min bil *ger nyckeln* polisen kommer ej ha koll på er i tillfället, så jag vill ni åker till vårt hus, där kommer ni parkera min bil och leka att inget har hänt, ca 20.00 kommer vi komma hem, vi har varit och förstört bevisen efter er, ca 20.10 kommer 2 killar knacka på dörren, det är killarna ni gav cashen till. dom kommer lämna över dom sedan kommer vi ta och lägga dom i ett privat hus uppe vid sandy. och stasha dom där, för säkerheten ifall en husrannsakan skulle ske av misstanke, efter 3 dagar och det värkar vara chilla så på lördagen nästa veckan kommer vi hämta cashen igen och samlas på stort möte, där kommer vi splittra cashen på alla inblandade och sedan gå vidare, vi kommer hålla oss väldigt lågt efter det här grabbar, så sköt det bra så vi kommer vår plan gå igenom. Nu när dom har planerat allt kommer detta fixas, jag som ledaren över rånet kommer se till så alla grabbar e på plats alltid med gissla och allt, sedan kommer vi fixa allt och vänta till den torsdagen då kommer jag och andra grabbar lösa allt så de e p plats, sedan kommer rånet lösas efter planen och alla kommer få roligt och bra scenarion.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Som boss kommer jag själv klart hålla bra koll på mina medlemmar, se till så dom sköter sig och gör bra RP och utvecklade scenarion, kommer se till så allt går rätt till alltid, samt mina vice boss kommer också ha koll, då jag inte kommer sätta de närmsta vännerna som vice liksom, utan dom med mest erfarenhet bäst RP och kan utföra bra Scenarion, vi högt uppsatta kommer ha bra koll på våra medlemmar och kommer sköta detta snyggt, tycker vi ej någon sköter det får dom ta sina konsekvenser.

Hur hanterar du kritik? Jag tar åt mig all kritik och hanterar det bra eftersom det hjälper mig att bli en bättre rp spelare overrall.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja, eftersom jag gillar rp:n samt alla spelare på servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Tillbaka