RAhimii | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rahimii

Icke Medlem
Meddelanden
162
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? Rahimii#0297

Ange ditt födelsedatum 6 April 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när det är sommarlov så kommer jag kunna spela från när jag vaknar tills ca 04:00 tiden det berors på hur trött jag är.

Sedan efter sommarlovet så kommer det bli från ca 16:00 till 23:00/00:00. Det berors också på hur trött jag är.

Och sedan på helgerna när jag har skola så blir det från när jag vaknar till ca 04:00 igen.

Jag kommer dock kunna kolla på forumet hela tiden inklusive när jag går i skolan.

Berätta om dig själv Jag heter Alexander och är en kille på 16 bast. Jag gillar att spela fotboll, spela spel, vara med vänner och familj osv. Annars så brukar jag gilla att köra då jag kör en EPA. Men såklart så gillar jag att spela fivem osså. Skulle säga att jag är mogen för min ålder och det kommer inte endast från mig själv utan även andra. Men det är typ allt om mig som är nödvändigt. Annars får ni kontakta mig ifall ni vill veta något mer.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle först se till att lära mig de saker jag ej redan kan om servern så som hur det gäller nu när jag är ny i support teamet och vilka commands osv jag ej redan kunde. Jag skulle skriva ner allt så jag skulle försöka kunna lära mig allt utantill först.

När allt det var gjort så skulle jag försöka sitta med i vissa support när de hålls bara så att jag ej gör fel när jag gör det själv. Sedan skulle jag väll sitta i discord ett tag och ta emot folk som behöver hjälp. Efter jag gjort allt där så skulle jag antingen be en lite mer erfaren support/staff här på unive att kanske sitta med mig i discord eller så skulle jag bara gått in själv och speccat på folk eller noclip och se så de håller sig till reglerna och att de håller sig till en god rp nivå. Ifall jag kommer in till ett relativt stort, påbörjat scenario så skulle jag försöka ta reda på vad som hänt genom att lyssna på de osv och ifall jag märker att de ej håller sig till reglerna så skulle jag antingen kickat de eller bannat personen. Sedan så kommer jag alltid att försöka filma in allting så jag själv har bevis på någonting ifall jag t.ex bannar en person och de tjatar emot.
Sedan skulle jag även gå för de /reports och /helps som görs eftersom jag gjort de några gånger men ej fått svar så jag vet hur det är att ej få svar.

Sen så hade jag bara gjort allt jag kan för att göra så folk blir glada och känner att de gillar att spela på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan mars, men spelade även när servern hette multistaden då körde jag ca 150/200h där. Så sammanlagt har jag ca 400h

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? För att jag gillar väll att hjälpa folk antar jag samt att jag har hört att support och högre har det väldigt stressigt med att folk behöver hjälp så jag vill ju självklart in och hjälpa till. Men annars så får man även bevisa sitt goda beteende och sin vetskap för andra vilket jag gillar att göra. Alltså att dela med mig av kunskap. Men annars så vill jag även att rp nivån skall hållas ordentligt på servern med tanke på hur många spelare det är inne varje dag. Sist men inte minst så öppnar det sig en ny värld för en själv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer kunna hjälpa till och göra Unive till en bättre plats genom att hjälpa folk som behöver hjälp snabbt och göra så staffs får det lite mindre stressigt. Eftersom jag är väldigt aktiv av mig så kommer jag finnas till hjälp väldigt ofta och därför lösa folks problem. Sedan så kommer jag hjälpa till genom att sprida positiv energi och göra så folk känner sig glada och bara vill in på servern när de går och lägger sig.

Sedan är jag inte bara aktiv ingame utan jag är aktiv i forumet och i discord vilket gör så att jag även är snabb till att hjälpa folk som behöver hjälp ooc. Alltså jag kommer kunna läsa ban överklagelse osv när jag ligger i sängen också med tanke på att jag lägger mycket tid på mobilen innan jag ska sova. Det är det jag kommer kunna bidra med och förhoppningsvis så blir det bara bra!

Har du några tidigare erfarenheter? Inte från denna server nej, men jag har varit support, sr.admin, vanlig staff och sedan har jag vart ansvarig för whitelist, staff, donationer. Och detta har jag ej endast vart på en server utan ca 5 st så jag har erfarenhet med att vara staff.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Relativt bra, vissa har jag glömt för det var ett tag sedan jag var staff men skriver de jag kan just nu.

/sqlban ID Tid Anledning (Detta används för att banna folk)
/sqlbanoffline ID Tid Anledning (Detta används för att banna folk som är offline)
/sqlunban Hex ID tror jag det är (Detta används för att unbanna någon)
/revive ID (För att ressa en person)
/dv (För att ta bort ett fordon)
/car Namn (För att spawna ett fordon)
/giveitem ID Sak Antal (För att ge en person en sak t.ex ett baseboll trä)
/givemoney ID Antal (För att ge en person pengar)
/giveweapon ID Vapen Antal (För att ge en person ett vapen)
/setjob ID Jobb Grad (För att ge en person ett jobb)
/goto ID (För att gå till en person)
/bring ID (För att dra en person till dig)
/spec ID (För att spectata någon)
/noclip (För att noclipa)
/freeze ID (För att frysa någon)
/tpm (För att tpa till din waypoint på kartan)
/who ID (För att kolla vilka ranker de har t.ex ej medlem, whitelist, kriminell)

Detta är de commands jag kommer på just nu, det finns säkert fler men de får jag lära mig.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, jag har relativt lätt att ta in nya saker som jag får lära mig. Ifall de ej fastnar skriver jag alltid ner dem och tränar på de så jag kan de.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar ej på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka