Nekad raggeee | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1raggee

Icke Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354331756/

Ditt Hex-ID: 1100001177cf86c

Vad är din discord tagg? raggee

Vem var det som bannade dig? Volle

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-07-16 000710.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag var MA, alltså medlemskapsansvarig och lämnade unive dcn utan att säga till någon för att sedan spela på en annan server och nu vill jag helt enkelt komma tillbaka och få en till chans. Det var riktigt dumt av mig och som jag kommer och har nämnt så var det inte meningen att gå bakom ryggen av servern utan jag tänkte mig inte för utan jag bara lämnade. När jag väl hade lämnat var det försent för att säga något så jag bara fortsatte och tänkte inte mer på det. Jag ångrar mig så sjukt mycket.

Jag hade åtminstånde kunnat säga upp MA och medlem och berättat att jag skulle byta server. Jag förstår varför jag också klassas som inkompetent och som jag har sagt väldigt många gånger så var det riktigt dumt och riktigt dålig stil av mig att göra på det sättet. Lovar och svär att jag aldrig låter detta ske under några omständigheter igen och jag ska alltid tänka först och sedan efter jag har tänkt utföra saker, vilket jag verkligen inte gjorde denna gången.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var inget som direkt hände eftersom jag upptäckte nyss att jag varit bannad. Jag blev bannad för 1 månad sedan ungefär men har inte upptäckt det för än nu eftersom jag inte har möjlighet till att vara med i dcn eller inne på servern. Jag hade gjort annorlunda om jag bara tänkte mig för vilket jag inte gjorde just den här stunden och det är just det jag ångrar så sjukt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, jag står för vad jag gjorde och det var fel av mig och nu vill jag ha en till chans. Det som var fel var helt enkelt att jag lämnade medans jag var MA och började på en annan server och jag sa inte till någon och det jag hade kunnat göra var att jag skulle säga upp min MA och medlem och därifrån hade det varit mycket bättre beteende ifrån mig. Nu då så anser jag att jag har lärt mig från detta och som jag har sagt så ska detta verkligen aldrig hända igen och jag ska respektera alla och allt och det är denna servern jag vill vara på och nu vill jag tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ca 11 gånger, de flesta har varit svbans sen har 5-6 styckna varit felaktiga men ja jag har lärt mig. Till exempel på denna bannen så gick jag inte ut från servern i smyg utan jag bara lämnade dcn eftersom jag ville testa nåt nytt och jag blev rikspolischef och staff och sedan märkte jag att väldigt många andra serverar är otroligt lalliga till skillnad från Unive. Jag ångrar mig något enormt och nu vill jag bara få en chans att komma tillbaka till Unive och RPa bra och var en trevlig person och visa att jag kan bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lämna Unive medans jag var MA eller så kunde jag åtminstonde säga upp min MA och medlem först. Det var såklart inte okej att jag bara lämnade dcn istället för att säga upp MA. Det var rent ut sagt skit dumt och jag ångrar det väldigt mycket nu i efter hand och som sagt så är det verkligen här på Unive jag vill vara. Jag vill ha en till chans till och det var verkligen inte meningen att gå bakom serverns rygg och bli en förrädare.

Mer specifikt hade jag gått till min Huvudansvariga för medlemskap och sagt att jag inte kunde vara MA längre och sedan efter det säga att jag inte skulle stanna på denna server för att jag ville testa något nytt och sedan efter det lämna efter godkännande. Som sagt så ska jag garantera att jag aldrig gör dåhär igen och att jag kommer att tänka med huvudet före jag gör någontnig dumt så stt jag inser det i stunden till nästa gång i framtiden. Men som jag sa så vill jag aldrig lämna Unive igen och det var ett dåligt misstag av mig att göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart och detta ska inte hända igen. Kommer aldrig mer byta server överhuvudtaget eftersom jag har känt efter och jag vill spela på Unive eftersom detta är den bästa servern. Jag kommer aldrig mer lämna denna server eftersom jag har kollat på många andra serverar och jag har insett hur bra RP Unive har jämfört med andra serverar. Det var här på Unive jag började med RP och det här är en plats där jag vill vara och jag har insett det och jag kan lova att jag kommer sköta mig och jag kan garantera att detta inte händer igen och att jag alltid kommer respektera alla. Jag saknar Unive väldigt mycket och vill jättegärna tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut❤️

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka