Nekad dr1xxxx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1xxxx

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? 1.dr1x eller drix

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: sasasasasasasasa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag la ut ett montage och lämnade servern. Jag ångrar det som fan att jag lämnade servern. jag hade rpat i drygt 6-7 månader innan jag lämnade och hade byggt upp en karaktär som jag kände jag rpade bra med , jag lärde känna folk på servern och började verkligen känna mig hemma på unive som medlem och trivdes och kände ingen oro alls när jag valde att joina wombat discorden trodde jag att det skulle vara bättre start för mig men det visade sig vara helt fel jag trivdes inte alls på wombat och hade redan längtan tillbaka till att komma tillbaks till unive och det har jag än idag jag saknar dem roliga scenarion jag rpade i unive och dem roliga spelarna och trevliga staffsen jag saknar det som fan och jag ångrar som fan att jag ens bytte och bara lämnade det bakom mig. jag ber så mycket om en sista chans för att få en ny fresh start och bygga upp det jag lämnade bakom mig när jag lämnade unive jag var helt enkelt efterbeliven som lämnade. eftersom att m ina vänner valde att lämna gjorde det en liten större vilja av mig att testa något nytt med dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ville inte göra någon skada mot servern alls jag blev erbjuden att vara med i ett terrordåd men sa ständigt nej då det är helt onödigt att bara ställa till med problem utan jag joinade wombat discorden sedan blev jag bannade från unive discord samt server och redan då han jag inse vilket stort misstag jag hade begått varje gång jag spelat på unive hart jag kännt mig trygg och haft det roligt och jag önskar att jag kan få den känslan tillbaks varje gång när jag hade tråkigt gick jag in på unive och hade roligt med scenarion och annat det var i början av min resa jag skjöt mycket men sedan mot slutet började jag ta dert på allvar men efter att jag lämnade lämna jag alla minnen bakom mig som jag hade byggt upp kan man få en sista chans då jag gärna vill visa er staffs och dig philip att jagh kan vara en bra medlem på servern som bidrar med en bra rp nivå och som faktiskt följker reglerna och inte gör dumma beslut och som bara gör roliga scenarion jag är väldigt trött på att spela forre och saknar fivem så fruktansvärt mycket jag gick ju då över med yukuza då jag vart medlem i yakuza på unive och rätt så direkt när vi joinat så märker vi direkt hur dålig den servern va och då insåg jag att det är ingen som kan topa unives standard och ägare som kan lägga ner så mycket tid på sin server som philip kan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde 100 procent fel med montagen det gjorde bara allt värre, sedan det med att jag bytte tyckte jag va lite överdrivet då jag ville testa något nytt men jag förstår ändå varför ni agera så och tagit lärdom av det men när jag joina wombat ville jag hastigt tillbaka till unive men insåg att jag var bannad och då tänkte jag att det var kört och la ut ett montage men nu i efterhand har jag insett att det gör det bara värre. en sista chans hade bettyt mycket då jag sett att vissa som andvänt fusk och vissa som också gick över får sista chanser. m en förstår att det är lite svårare för mig då jag har 60 tidigare banns men jag lovar att jag inte kommer att samla på mig mer philip jag kom m er inte att ställa till med några problem alls på servern och ber om ursäkt för mitt förflutna. jag var väldigt aktiv spelare på unive jag spewlade nästan hela dagarna och jag ttrivdes så bra men fattar inte varför jag lämna trots det jag känner mig som en idiot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 60 gånger och det var lite banns i början av 2021 som jag blev bannad en del då jag inte riktigt visste vilka regler som fanns , sedan rpade jag 2022 - 2023 och där var det också några banns som jag tog lärdom av och sedan 2024 var det mycket mindre banns och jag hade mykcet skott loggs i 2024 fast det var när jag var med i dem större gängen på servern såsom gambino , yakuza då det var stora krig på servern men min ambition och jkag får komma tillbaks är inte att vara en skott spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nu när jag sewr bakåt på det innan jag gick meda i wombat dcn. skulle jag tänkt efter mina val noga innan jag gjorde det hastiga beslut jag gjorde och tänkt igenom det jagt lämna bakom mig jag skulle aldrig ha lämnat unive då det är en fantastisk server med underbvara staffs och ägare och spelare. sedan efter att jag blivit bannad skulle jag inte lagt ut ett montage för det gjorde allting värre och jag ber om ursäkt för det jag gjorde. då jagt visste innerst inne att jag skulle ångra mig väldigt hastigt efter mitt dumma hastiga beslut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100 procent juag skulle aldrig hea lämnat allt det fina om unive bakom mig för en skitig server och fattar inte ens varför jag lämnade servern för wombat och jag har insett vilken fantastisk utveckling unive har fått och dens gemenskap och standard och det var verkligen fåtrt mig att veta att unive är störst i sverige ochh det är ingern server som kantopa det samt att aldrig lägga ut montage mot en sådfan fantastisk serrver för det förstör bara.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
läs gärna igenom hela det tog en hel del tid att skriva:) men har verkligen tagit i varje detalj som jag kom på!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka