Accepterad Ragge123 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragge123

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
12
Ban-referens
fivem-motor-ra2h — FiveM, Utgår 2026-03-25
Anledning: Buggar igenom bil medans kidnappad och bara spelar för sin egna vinning.
Bannad av: L1eandro99
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag och min kompis hade planerat att råna 2 personer från kartellen (ingame) men dem springer in i sin bil medan min kompis riktar och sedan kör dem iväg därefter så ringer dem mig och säger att vi ska mötas upp, så jag lämnar min kompis så ställer han sig på ett tak och kollar medans jag ska prata med dem så fort jag börjar prata så hoppar dem ut på mig och börjar skjuta jag kör iväg bakom hörnet och hoppar ut sedan så hoppar jag in igen och kör runt hörnet och då hoppar han ut igen och då vänder jag och kör iväg då kör han framför mig och hoppar ut sedan så ska jag köra där ifrån och då råkar jag hoppa ut i farten och då skjuter han mig i benet så fort jag ställer mig upp och plockar mig från marken sedan så kidnappar han mig och så gör jag /e radio och pratar som om jag var polis för att skoja med han och då säger han lägg ner radion så jag klickar X och då buggar jag ut ur bilen därefter så kommer hans kompis fram till mig och riktar sedan så råkar han sluta bära mig och då råkar jag pistol wippa honom.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag tar ansvar för det jag blev bannad för men jag tycker att längden på min ban var för lång jag tycker att en ban på kanske 3 dar hade varit nog. Jag kommer aldrig göra om detta igen och ångrar det jag hart gjort jätte mycket.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario och att man inte ska använda sig emotes medans någon bär en via /putplayerinvehicle kommandot.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en till chans då jag inte har varit bannad på väldigt länge innan denna ban och har lärt mig en läxa, jag kommer aldrig göra om detta och jag ångrar det jag har gjort väldigt mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka