Accepterad Ragge123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragge123

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145465345/

Ditt Hex-ID: steam:110000146a4b601

Vad är din discord tagg? Ragge123

Vem var det som bannade dig? Strömmen

Bild på banmeddelande: Ban powergaming.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem tyckte att jag körde upp på ett för brant berg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev stannad av polisen och så såg jag att dem inte pratade i radion sedan så kör en fri bil upp och ställer sig framför mig och så hoppar en kille ut och skjuter mitt däck, sedan kör jag upp på ett berg med min bil där jag skulle laga den men då kommer dem upp på berget med sin toyota land cruiser och då hoppar jag in i bilen och kör iväg och där börjar klippet som dem har skickat in där jag kör på ett berg med min bil som är helt offroad kittad som jag trodde att man fick med tanke på hur den ser ut men sedan så kör jag iväg och tappar dem. Sedan så kör jag och hämtar min kompis och vi skulle åka och köpa en bil men då kommer polisen igen och kör efter oss och då stannar vi i skogen och så tar dem mig och tar mig till finkan där jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag gjorde var felaktigt och kommer aldrig hända igen. Men det dem gjorde ströp rpn genom att bara att komma upp och rikta mitt under trafikstopp där dem inte heller pratade i radion en enda gång. Jag förstår att bara för att dem gjorde fel så borde inte jag göra det. Jag ser detta som en läxa och det kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare några har varit felaktiga och några har varit rätt. Men jag kan berätta om en av mina senaste bans där jag blev bannad för mild powergaming. Jag blev jagad av polisen tidigt på morgonen där jag körde min Bmw som var höjd till max, och då så körde jag ner på några rör som var gjorda av metall och sedan kraschade jag med flit och lämnade in mig själv till polisen. Sedan så ville en staff att jag skulle komma support och jag gjorde det sedan blev jag bannad för mild powergaming. Jag tyckte dock inte att det var det med tankte på att jag bara ville göra ett roligt scenario med polisen och sedan lät jag dem vinna scenariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha stannat på vägen och kört där istället. Sedan så kunde jag bara ha hoppat ut ur blilen och lämnat in mig själv till polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att det är dumt att köra upp på berg och i framtiden kommer jag hålla mig på vägen med min bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka