Nekad Raffe1337 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raffe1337

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rafael

Vad är ditt discord namn? Raffe1337

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Mikael Jensen han är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig och ansvarstagande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Mikael Jensen. Han föddes i ett område med dålig ekonomi. Hans föräldrar hade det svårt att hålla en bra och hälsosam ekonomi, dom hade stora problem med droger etc. Dom valde att skaffa ett barn för att se om det kunde göra dom glada och fixa ihop familjens ekonomi, den ungen var då jag. Jag föddes och kom till världen. I början så gick det okej att ta hand om mig, men under tiderna jag började växa upp så behövdes mer resurser för att ta hand om mig, och dom hade fortfarande inte fixat ekonomin. Dom började ta kontakt med maffian för att sälja droger. När jag var 7 år så gick min pappa bort i en skottlossning, och min mamma mådde riktigt dåligt och försökte överdosa själv flera gånger, jag började inse hur jävla tufft mitt liv var. 1 år senare så var det fortfarande lika dåligt och jag började med olagliga saker för att försöka försörja min mamma, min familj. Jag gick fram till män med väskor och pratade med dom, ingen ville ha med mig o göra för jag var för liten. Så jag började satsa på

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med seriöst och engagerat RP där jag alltid försöker skapa en bra upplevelse för både mig själv och andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela för att själv vinna, utan istället tänka på helheten och göra situationen rolig och givande för alla inblandade. Man ska kunna förlora ibland och samtidigt bidra till att RP nivån utvecklas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Tror inte jag har brytit mot några regler, är osäker dock.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (Vehicle Deathmatch) är inte tillåtet, man får inte använda fordon som vapen. RDM (Random Deathmatch) är inte tillåtet, man måste alltid ha en giltig anledning för att skada någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jo det är att jag är "bannad" från servern men jag kan fortfarande spela på den? Har inte fått något svar gällande min ban. Det var nog flera år sedan jag blev banand, kommer inte ihåg varför eller vad jag gjorde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka