Nekad rAEbl | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rAEbl

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/arkomanN/

Ditt Hex-ID: 11000010375fdfb

Vad är din discord tagg? rAEbl#8625

Vem var det som bannade dig? Patrik_

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror det kan ha o göra med att jag bytte jobb 2ggr fort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bytte jobb från skogshuggare till tankbil tror jag det va. Men jag ville igentligen ha fiskare. Så efter jag skjutsade min kompis till garaget, så åkte jag och bytte igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var rätt om det nu var för jag bytte jobb. Men kan säga här och nu att jag har lärt mig! Vet att det såg skumt ut som fasen men lovar att det bara var ett misstag från min sida. Vilket inte kommer upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag dog och loggade ut för att komma in tidigare. Det var när jag var helt ny och inte visste att man respawna direkt. Och det har jag inte heller gjort sen dess och kommer inte o göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara haft kvar mitt jobb och fortsatt på min riktning att försöka bli mekonomen anställd då jag älskar att meka med bilar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Oja, Allt som man tycker är lite scetchy är bannable. Kommer inte göra något jag inte skulle göra i verkliga livet igen. Tex byta jobb efter 5minuter......... Sorry!

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top