Nekad rabo123 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rabo123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198442471979/

Ditt Hex-ID: 11000011cbde22b

Vad är din discord tagg? Rabo123#6020

Vem var det som bannade dig? Anders Tegnell

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: vdm ~Anders Tegnell. Återstår: 2 dagar 5 timmar 33 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kanske för att jag och min kompis stog och slogs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte i bilen och bilen dog så vi ringde meko men ingen kom sen började han pratade skit om bilen och min kartär har agro problem och vi började slås

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är hans fel för att ett jag satt inte i en bil när jag gjorde något och någon med agro problem skulle börja slås fast jag tänkte inte döda honom det skulle bara vara en eller två slag

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den tidigare banen var ochså konstig för rdm står för random death match och jag döda honom aldrig men jag har lärt mig att man inte slås om och om igen som jag inte tänkte i denna nya situation.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara säga skit tillbaka istället för att börja slå honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? tänka riktigt jävla noga om det värkligen kommer vara så nödvändigt att börja slås

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka