Ej Antagen Raaban | Chef-jobb ansökan [Polismyndigheten] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raaban

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
6
Vilken chefs-position ansöker du till? Rikspolischef

Vad heter du i verkligheten? Robin

Vad är ditt användarnamn på discord? Raabanb

Ange ditt födelsedatum: 3 Oktober 1994

När fick du medlemskap på Unive? December 2024

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare suttit som rikspolischef, även varit staff & koordinator en kortare period. I verkliga livet är erfarenheten betydligt större

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner är egentligen inte svårare än att fortsätta där jag avslutade när jag lämnade som chef. Jag hade då och har även idag ett starkt mål för polisen på Unive. Där rpn står i högsta fokus. Vi behöver poliser som verkligen vill rpa polis, och därmed följer reglerna för polisen så långt det går. Inte använder polisen som något slags gäng för att de är lätt att komma in. Prio två är aktivitet. Vi behöver få in fler poliser som är aktiva. Idag finns 380 st ”anställda” men aktiviteten IG är knappt märkbar. Jag vill därför göra det roligt att vara polis igen. För idag verkar det inte vara så… När jag satt som chef kom vi nära dessa mål, väldigt många av de kriminella förklarade att det var roligt att rpa med polisen. Ledningen fungerade kanon och poliserna var aktiva. Jag vill tillbaka dit. Utan massa krångel.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Mer än tillräcklig. Jag vet vad som krävs. Och det möter jag utan minsta problem.

Har du läst våra grundregler? Ja

FETASTE + reppen som ögat kan nå. Detta är den bästa rikspolischefen jag beskådat i mina dagar på Unive och jag är nog mer än garanterat inte själv med denna Åsikt. Jag hoppas innerligt att du kommer tillbaks!

++ rep super rolig att göra scenarion med, tvär skön passar perfekt som riks

+rep Tidigare visat på en helt ny nivå hur bra en chef kan vara. Riktigt duktig!

+rep
Ser till att kåren fungerar på ett bra sätt, hög närvo och alltid lika ordentlig. En Polischef som går att RPa med och som faktist vill vara en del av unika scenarion, vare sig han förlorar eller vinner. Rätt kandidat för positionen.

+rep Riktigt kompetent person, har varit RC förut och har drivit kåren så bästa sätt som möjligt.

+rep Vad ska man ens börja? Kan börja med att han drev kåren framåt. Samt vill att kåren ska gå mer framåt! Riktigt noggrann och seriös grabb!!!

++++++++rep, bästa RPC någonsin asså. Har en otroligt bra RP nivå, tänker alltid på motparten i scenarios.

STOR + REP, gjort polisen så jävla bra det är helt sjukt!

Om jag ska skriva något förutom de fem andra har skrivit så bli de svårt för Bengan har varit en utomordentlig chef som har gjort allt för polisen och lyckats

+Rep Om jag minns rätt så var han en riktigt stabil grabb så tror han skulle passa väl som chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka