Riktlinjer r9enzzo | Chef-jobb ansökan [Tornkvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enzzo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Auto experten

Vad heter du IRL? Noel

Vad heter du på discord? enzzo#1395

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive lite innan sen hade jag en paus men nu vill jag börja igen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer vara en akriv chef. Jag kommer ta många intervjuer och det är ingen intervju på 10 min. Jag kommer ta intervjun så att den blir lång. Så att dom verkligen kan det dom ska kunna jobba på auto då. Jag kommer också sprka alla inaktiva spelare som aldrig. jag kommer ju också sparka såna som inte kan sitt jobb och ger ut grattis lagningar och massa mer. Jag kommer ta hand om själva jobbet. Jag kommer också åka runt till olika andra jobb och fråga om dom ex vill ha ett samarbete så ger vi varandra rabater. Jag kommer göra så att alla på auto som kommer in och vill ha hjälp kommer få sin hjälp och en bra kund bemötande. Jag kommer också håla en stabil ekonomi sp att vi inte ligger undir i kassan. Så jag kommer håla extra noga om nån lager typ sin kompis bilar utan att dom betalar. jag kommer också göra så att auto växer och blir större, Så att mer folk vill komma till oss. Jag är inte häller ute efter att jag het all makt över hela auto. Jag gör denna ansökan för jag vill bygga upp auto så att det blir bara bättre och bättre.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef över meko på en annan server men jag har också varit chef på massor av andra servrar.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne 8 eller mer varje dag på serven

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? yes

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? ja

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka