Nekad R4SMUS. | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R4SMUS.

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? r4ssmuss

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2008

Berätta om din karaktär. Rasmus Svensson 32 år gammal växte upp i en arbetarklassfamilj i en förort till Stockholm. Han arbetade som dörrvakt på en av Stockholms mest kända nattklubbar i 20-årsåldern. Rasmus var en stor och muskulös man med ett brett leende, men under ytan dolde sig en rå och tuff personlighet. Efter många år i nattklubbsbranschen började han tröttna på sitt jobb. Rasmus var alltid intresserad av kampsport och började träna seriöst. Han blev snabbt en duktig kampsportare och vann flera mästerskap. Men efter några år av kampsport så började Rasmus att må riktigt dåligt. Det slutade med att han inte visste vad han skulle göra så han låg bara hemma hela dagarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med rolig och bra rp och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte vinna alltid an ska spela för att alla ska ha kul inte bara att jag ska ha kul även fast det kanske inte gynnar mig

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan ge exempel på några som NLR det betyder att man inte kommer ihåg vad som hände om man dör eller Combat logging det betyder att man loggar ut mitt i ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har massvis med erfarenhet har spelat i ungefär ett år i massvis med servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka