Nekad R3kan | Medlem ansökning [Wille] Avstängd!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R3kan

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/adbardangstrom

Vad är ditt namn i verkligheten? Aleczander

Vad är ditt discord namn? RÄKAN#8003

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är en väldigt snäll person som också kan bli arg lätt ifall han inte har tagit sida adhd mediciner, som också är väldigt intreserad av Motorcyklar. Hans största dröm i livet är att bli President I ett MC gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker om servern mycket och det finns många bra rp:are på den, så är jag en seriös rp:are och vill kunna söka till WL jobb

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kompisar som spelar på den och Jag tycker att den är den som har bäst support och man får hjälp snabbare på denna servern.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelar på den och jag letade efter en som har många spelare i och har bra spelare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli President Inom ett MC gäng och sen kunna va ute och festa för att bli bakis nästa morgon så man inte ens orkar ta sig upp ur sängen

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa andra ifall dom behöver hjälp och vara aktiv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar bara på multistaden.

Är fortfarande bannad på discorden efter min förra ban gick över

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka