Nekad Myggan85 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Myggan85

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jerry Larsson

Vad är ditt discord namn? Myggan9600

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 1985

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oskar Blixt, 40

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Bitter, Planerare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kriminellt förflutet, Tidigare MC president. Har inte några specifika framtidsplaner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett bra Rp där mycket av det sunda förnuftet tar till väga. Har alltid spelat kring det sunda förnuftet och kommer nog att fortsätta med det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario är att man agerar på ett sätt som är till vinning för din motpart. Det kan ofta uppnå för ett större scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP - Du ska alltid värna om din karaktärs liv, PowerGaming - Du använder GTA´s mekanik för din egna vinning ( Du krockar in i en vägg i höghastighet och väljer då inte spela på dina skador som tillkommit), Sunt Förnuft - Grunden till alla regler - Det skiljer sig väldigt från person till person då det kommer till den frågan, men jag skulle säga att man ska respektera, visa hänsyn och ha en rimlighet i vad som begränsar en verklighet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget annat som kan vara relevant. Tack så mycket.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
Det ska va ändrat

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Fadern Karl-Oskar Stål är en högt uppsatt militär och har tjänstgjort i militären tills han gick i
pension. Karl-Oskar är idag 78 år. Modern Karolina Blixt 68 år har jobbat mycket inom
vården och det va på den vägen Karolina och Karl-Oskar träffades. Dom fick ett barn och
döpte honom till Oskar. Oskar va en sprallig liten pojke som inte va strulig på något vis.
Skolåren kom och där började allt. Oskar kom hem en dag från skolan med ett stort blåöga.
Och Oskar säger:
-Pappa, dom slår mig!
Då gjorde pappa Karl-Oskar en anmälan. Och påpekade att kommer detta hända igen så
kommer jag ta saken i egna händer och tro mig då jag säger att ni kan inte stoppa mig!
Mamman som jobbar inom vården va inte hemma för tillfället får höra detta i ett senare
tillfälle.
Oskar fortsätter att gå till skolan och börjar få mer och mer slag mot sig. Pappa Karl-Oskar
blir mer och mer orolig och förbannad, han började då träna sin son i självförsvar.
Oskar fattar tycke för detta som han lär sig och lär sig snabbt.
Oskar fortsätter att gå i skolan och slagen blir mindre och mindre för varje år.
Han mönstrar på hos Armén efter 18 års åldern och får ett intresse att jobba med det
militära. Han byggde upp muskler och ett sätt att planera saker i god tid. Det han såg mest
fram emot va permissionen då allt fick lugna ner sig. Oskar fick lugna sitt huvud som va fullt
med tankar. Han va så aktiv i det militära och beslöt sig att åka 1 vända ner till ett krigshärjat
land. Där blev han skjuten på 4 ställen i kroppen. Och fick åka hem 1,5 år senare. Oskar
lämnade militären och drar sig tillbaka och försöker hitta ett normalt jobb för att kunna
försörja sig. Oskar har en passion för motorcyklar och äldre bilar och därav så börja han jobba som bilförsäljare. Oskar har ett bra kundbemötande oavsett om han har en dålig dag eller inte. Därefter han gjorde sin karriär som bilförsäljare så kände han att han måste prova något nytt, och då blev det mekaniker/styling.
Oskar har en fobi och det är en fobi för djupa hav.
Oskar är en positivt inställd människa som kan hantera stress bra. Han är uthållig och är en
problemlösare.
Oskar försöker se mindre på det som är negativt. Men om Oskar ska nämna något om sina
negativa sidor så är det att han tycker inte om att vara ensam för att han är extremt social.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till!

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka