Accepterad R1lic | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R1lic

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
605
Reaction score
321
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/R1lic/

Ditt Hex-ID: 110000136e80fb4

Vad är din discord tagg? R1lic#6969

Vem var det som bannade dig? Borenstam

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: tcdcia Anledning: Powergaming Går ut om: 1 dagar 23 timmar 51 minuter Placerad av: Borenstam ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde att banna mig för att jag powergama. Jag förstog att jag gjorde fel och det är jag ledsen över att jag inte tänkte på det tidigare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega utför ett trafikstopp, det blir till en biljakt och så kommer det i en kurva där det är en lykstolpe och så våldade vi över den. IRL så hade det alldrig hänt att hela bilen hade våltat och flygit upp 2 meter i luften.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban men jag tycker inte att det är realistiskt att bilen flyger 2 meter i luften och våltar av en lyksstolpe. Jag ångrar mig väldigt mycket att jag inte rpade på det som hände ingame och det kommer inte hända igen. I framtiden så kommer jag att bara fokusera och rpa för reglerna, kommer inte att hända en sån här ban igen på väldigt långt tid, det kan jag lova.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns har varigt från mina icke medlem tider. Då man var ny till rp så att det blev lite powergaming och suntförnuft. Men vi var alla nya till rpn och vi alla gjorde misstag. Som sagt det var ett tag sedan så att jag har blivit mycket bättre på rp så just nu ligger jag på 1 och ett halvt år rp experience här på unive och jag gillar det fortfarande lika mycket. Denna bannen kommer inte att göra så att jag inte hade velat rpa mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa på skadorna men i mitt huvud som polis i en biljakt så var det tyvärr inte det första jag tänkte på. Jag hade kunnat strunta i dem personerna som vi hade trafikstopp på och rpa på mina ska dor för att bilda ett nytt och roligt scenario. Jag förstår hur det var från din sida att du såg ett regelbrott och såklart du måste göra ditt jobb och ta åtgärder mot regelbrott och jag respekterar det. Men sen från min sida så gjorde jag fel men den krocken var inte riktigt realistisk i mina ögon. Vi landade typ på alla däcken och jag rpa lite på det men inte alls så mycket som vi borde gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har absolut lärt mig. Jag har spelat här på unive utan alls många banns så jag kan reglerna men det händer ändån fel som man gör och det händer alla. Jag är väldigt ledsen för det jag gjorde och jag kommer att tänka på detta mycket mer i framtiden. Jag hoppas att du förstår från mitt perspektiv hur det såg ut från min sida och min åsikt på regelbrottet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka