Accepterad R1lic | Ban överklagan (MaTTe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

R1lic

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
605
Reaction score
321
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/R1lic/

Ditt Hex-ID: 110000136e80fb4

Vad är din discord tagg? R1lic#6670

Vem var det som bannade dig? ~!Akzab

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft,drar vapen på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade ta ut ett jägar vapen på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta upp min mobil för att ta en snubbes nummer för att jag kanske skulle köpa hans bil, så har jag mitt jägar vapen bindat på (1) och min mobil tar jag upp på F1. Så när jag skulle ta upp min mobil så råkade jag klicka på 1 när jag skulle klicka på F1 så blev jag bannad direkt när det inte ens va meningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog en rätt ban men jag råkade klicka på fel knapp. Jag skulle bara ta upp min mobil för att ta hans nummer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varigt för att jag inte körde som man gör irl men supporten som jag snackade med sa att det var en fel ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte RÅKA klicka på 1 knappen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man blir bannad i 3 dagar för att man råkar ta ut ett jägar vapen i en sekund när man har jägar licence.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka