Accepterad R1lic | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R1lic

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
605
Reaction score
321
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/R1lic/

Ditt Hex-ID: 110000136e80fb4

Vad är din discord tagg? R1lic#6969

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 4 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han bannade mig eftersom att "jag inte rpade på skador" när jag inte hade något att rpa på som jag hade på min skärm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och mina vänner chillar inte vid Sons hus och sen börjar det brinna från ingen stanns, jag ska då "pissa" på elden för att "släcka det". Så jag gick närmare till elden och pissade. Alla på servern vet att det finns något som heter "dsync". På min skärm så var jag inte nära elden men på Sans skärm så antar jag att jag "står mitt i elden" när jag inte var nära. Jag har även skickat clip från min sida till San men han ignorerar mig nu när han har sätt att jag inte har powergamat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban. Eftersom att jag måste rpa på det som jag ser på min skärm, jag har absolut ingen aning om hur mycket eld det var på Sans skärm och var det var, men jag rpade utifrån vad jag kunde se vilket jag måste göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En del felaktiga bans som staffs har tagit fel id på samt visa som har varigt felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat skita i att försöka släcka det men alltså då hade allt kanske brunnit ner vem vet. Men i detta tillfälle så ser jag inte att jag borde gjort något annat för att inte "Grov powergaming".

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, eftersom att jag anser att den är felaktig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka